Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-18@02:00:56 GMT

جدال زنیت و یوونتوس در برف روسیه

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۸۷۴

دیدار زنیت و یوونتوس امشب در حالی در هوای برفی ورزشگاه شهر سن پترزبورگ برگزار می‌شود که داخل ورزشگاه خبری از سرما نیست. به گزارش بازارنیوز: تیم‌های زنیت و یوونتوس امشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

هوای شهر سن پترزبورگ به شدت سرد و برفی است، اما ورزشگاه اختصاصی تیم زنیت مجهز به سیستم‌های گرمایشی غول آسا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمای هوای امشب در سن پترزبورگ ۲ درجه سانتی گراد است، اما در داخل ورزشگاه این دما بین ۱۸ تا ۲۰ درجه می‌رسد.

تیم‌های زنیت و یوونتوس از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب در سومین دیدار خود از گروه H لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.   /yjc برچسب ها: زینت ، یوون ، بر لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PRS

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: زینت یوون بر زنیت و یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار برای «جود بلینگهام» ستاره رئال مادرید می‌تواند حس و حال متفاوتی داشته باشد. او که ملیتی انگلیسی دارد و در فصل ۲۰۱۹ برای بیرمنگهام سیتی بازی می‌کرد و پس از پیوستن به دورتموند تصمیم گرفت در فصل ۲۰۲۳ به رئال مادرید بپیوندد.

این دیدار نخستین بازی رئال مادرید در فصل جاری برابر یک تیم انگلیسی است و به همین دلیل در دیدار برگشت، جود بلینگهام برای نخستین بار از زمان پیوستنش به کهکشانی‌ها به انگلیس بازگشته است و قرار است یکی از حساس‌ترین دیدارهای دوران فوتبالش را در این مسابقه تجربه کند.

این جدال در انگلیس و پیش چشمان هواداران منچسترسیتی زمانی رنگ و بوی جذاب‌تری به خود می‌گیرد که بدانیم این تیم انگلیسی جدی ترین رقیب رئال مادرید برای جذب بلینگهام بود اما این بازیکن جوان در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد تیمی از لیگ برتر انگلیس را رد کند و از دورتموند به پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا در کشور اسپانیا بپیوندد.

بدون شک هواداران منچسترسیتی که برای تماشای برد و صعود تیم محبوبشان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه حاضر خواهند شد دقایق سختی را برای این بازیکن رقم خواهند زد.

کد خبر 6080275

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»
  • جهت حمایت از تیم برای جدال با پاری سن ژرمن: حضور خوان لاپورتا در تمرینات بارسلونا