Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-16@05:14:19 GMT

ورود کامیون های ایرانی به قره باغ ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۹۱۸

ورود کامیون های ایرانی به قره باغ ممنوع شد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمد جواد هدایتی مدیرکل دفتر حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نامه‌ای به تشکل‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی با اشاره به بخشنامه ۹ مهر ماه امسال وزارت امور خارجه به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هر گونه ورود به خاک جمهوری آذربایجان خارج از مرزهای رسمی این کشور را نقض تمامیت ارضی این کشور دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان راهداری در این ابلاغیه، ممنوعیت ورود به مناطق قره باغ و لاچین جمهوری آذربایجان از طریق ارمنستان و نیز امضای هر گونه قرارداد تجاری با منطقه قره باغ و صدور اسناد حمل کالا (بارنامه) به این منطقه را به شرکت‌های حمل و نقلی متذکر شده است.

 

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: قره باغ حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی گفت: امواج ناپایدار بارشی که با خود رگباران باران به همراه دارند، مناطق مختلف استان را فرا گرفت.

اردلان محمدپور افزود: این امواج ناپایدار از امروز مناطقی از آذربایجان‌غربی را فرا گرفتند و با خود افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق را به همراه دارند.

محمدپور اظهار کرد: فعالیت این اموج ناپایدار تا فردا در منطقه تداوم دارد و سپس به تدریج از منطقه خارج می شود و با خروج آن دمای هوا به طور میانگین بیش از پنج درجه سانتی گراد افزایش پیدا می کند.

وی گفت: با خروج این امواج ناپایدار تا پایان هفته جاری سامانه بارشی دیگر به منطقه وارد نخواهد شد و جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می شود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دما صفر درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین پنج و ۲۰ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • کاخ سفید: ورود کمک‌ها به غزه به طور قابل توجهی افزایش یافته است
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • شادی مردم غزه در بیمارستان شهدای الاقصی از ورود موشک‌ های ایرانی
  • افزایش تردد مسافر از پایانه مرزی نوردوز
  • فیلم/ورود و اصابت موج جدید موشک‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی
  • اولین تصویر از لحظه ورود دلاوران ایرانی به کشتی اسرائیلی + فیلم
  • فروش حیوانات ذبحی در بازار پرندگان زینتی اصفهان ممنوع می‌شود