Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- کارگزار جدید باشگاه استقلال در حالی معرفی شد که این باشگاه مدعی شد کف قرارداد با این شرکت ۵۰۰ میلیارد تومان است.

 چند روز پیش بود که باشگاه استقلال اقدام به فسخ قرارداد با کارگزار قبلی این باشگاه شد.

استقلالی‌ها که ظاهراً از مبلغ قرارداد کارگزار قبل و تعهدات آن رضایت نداشتند، سراغ شرکت جدیدی رفتند و آنطور که این باشگاه امروز اعلام کرده است، این قرارداد امضا شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت باشگاه استقلال در این خصوص نوشت: «طبق این قرارداد کف تعهد کارگزار در فصل جاری ۵۰۰ میلیارد تومان است و در صورت افزایش درآمد کارگزار، باشگاه از این درآمدها سهم بالایی خواهد برد. ۱۵۰ میلیارد تومان از تعهد کارگزار مربوط به تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی باشگاه استقلال است.»

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان شناسایی کارگزار تخصصی برای ایجاد کنسرسیوم کاهش آلایندگی یک نیروگاه

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فراخوان شناسایی کارگزار تخصصی برای ایجاد کنسرسیوم کاهش آلایندگی نیروگاه شازند اراک از سوی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست اعلام شد.

از اهداف انتشار فراخوان شناسایی کارگزار تخصصی برای ایجاد کنسرسیوم کاهش آلایندگی نیروگاه شازند اراک، می‌توان به آسیب شناسی و ارائه نقشه راه مرتبط با کاهش آلایندگی نیروگاه در بخش‌های اصلاح مصرف سوخت، ارتقای عملکرد بویلر‌های نیروگاهی، ارتقای مشعل و فرآیند‌های تولید بخار، نصب و راه اندازی سیستم‌های تصفیه دود و کاهش آلایندگی اگزاست‌های نیروگاهی، شناسایی و پیگری برای عقد قرارداد میان شرکت‌های منتخب و سازمان‌های مربوط و نظارت بر اجرای آنها اشاره کرد.

همچنین، تهیه طرح‌های توسعه کسب و کار و سرمایه گذاری در حوزه‌هایی همچون پالایش سوخت مازوت و تامین سوخت نیروگاهی با روش‌های جایگزین پیش از ورود به نیروگاه، ارتقای عملکرد بویلر‌های نیروگاهی شامل بروزرسانی و بازتنظیم شرایط عملکرد و سیستم کنترل بویلر، ارتقای مشعل و فرآیند‌های تولید بخار، استحصال و فرآوری دی اکسید کربن اهداف این فراخوان به شمار می رود.

نصب و راه اندازی سیستم‌های تصفیه دود و کاهش آلایندگی اگزاست‌های نیروگاهی، فضای سبز پیرامونی با حداکثر جذب آلایندگی و مصرف حداقل آب مبتنی بر صدور گواهینامه کاهش انتشار کربن و نهایتا انتقال و یا اکتساب فناوری‌های استحصال و فرآوری دی اکسید کربن، تصفیه دود و کاهش آلایندگی اگزاست‌های نیروگاهی از دیگر اهداف این فراخوان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • فراخوان شناسایی کارگزار تخصصی برای ایجاد کنسرسیوم کاهش آلایندگی یک نیروگاه
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟