Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:36:55 GMT

تغییرات شیوه بازگشایی مدارس خراسان رضوی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۹۷۲

تغییرات شیوه بازگشایی مدارس خراسان رضوی اعلام شد

قاسمعلی خدابنده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به تصمیم جدید ستاد ملی کرونا، تغییراتی در کلیت الگوی عنوان شده پیشین برای فعالیت مدارس اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: بر این اساس مدارس مقطع متوسطه دوم از ۱۵ آبان ماه و مدارس مقطع متوسطه اول از ابتدای آذرماه ۱۴۰۰ فعالیت خود را براساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش و پس از اخذ مجوزهای لازم از سامانه تعیین شده برای این موضوع به صورت حضوری آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: ستاد ملی کرونا در خصوص آغاز فعالیت حضوری کلاس های درس مقطع ابتدایی هم عنوان کرده است که براساس بررسی های علمی و پژوهشی که در روزهای آتی اتفاق می افتد و با در نظر گرفتن شرایط واکسیناسیون جامعه، در زمینه بازگشایی این مدارس شرایط جدیدی اعلام‌ خواهد کرد.

خدابنده افزود: در شرایط کنونی طبق تصمیمات پیشین، کلاس های درس مدارس روستایی و عشایری دارای شرایط مشخص شده در بخشنامه های وزارت آموزش و پرورش و کارگاه های عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش با رعایت پروتکل های ابلاغی به صورت حضوری فعالیت می کنند.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا مشهد سال تحصیلی بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا مشهد مدارس ویروس کرونا مشهد سال تحصیلی بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است

احمد قیومی با همراهی مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری، مشاور و مدیر حوزه فرماندار، رییس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد فرمانداری و مشاور فرماندار تهران عصر دوشنبه از مرکز رصدتغی جمعیت وزارت کشور بازدید کرد.

احمد قیومی در این بازدید با تاکید بر اهمیت بررسی و رصد تغییرات جمعیت شهرستان تهران افزود: با توجه به ویژگی‌های تهران به لحاظ پایتختی و وجود کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، رشد تصاعدی جمعیت شکل گرفته و شاهد آن هستیم.

فرماندار تهران با اشاره به مشکلات جمعیتی، خواستار تبادل تجربیات در راستای رفع مسایل و آسیب‌های ناشی از کمی رشد جمعیت (زاد و ولد) در پایتخت شد.

وی اظهار کرد: راهکار‌های علمی و قابل اجرا با توجه به شرایط تهران می‌تواند حلال بخشی از مشکلات در کنار آموزش‌های خانواده‌ها باشد.

فرماندار تهران: تبادلات علمی و آموزش در رفع مسایل تغییرات جمعیتی موثر است

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور نیز در این بازدید با تاکید بر پیگیری‌های لازم در رفع مسایل رشد جمعیتی، گفت: اتاق رصد جمعیت وزارت کشور با هدف رصد مداوم تداوم تحولات جمعیتی به بهره‌برداری رسید.

زینب اختری با اشاره به پیگیری‌های مداوم در رفع مشکلات جمعیت اضافه کرد: کارشناسان مجرب تاکنون در راستای تشکیل فرایند بررسی تحولات جمعیتی، قریب به پنج هزار ساعت کار با هدف تحلیل و پیگیری و رصد تغییرات جمعیت کشور انجام داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • بازگشایی محور تربت حیدریه - رشتخوار
  • ساخت مدارس باید مطابق با اقلیم سیستان و بلوچستان باشد
  • توانمندسازی ۵۳درصد از آموزگاران خراسان رضوی
  • کاهش ۰.۴۱ درصدی نرخ بازماندگی از تحصیل در مقطع متوسطه در خوزستان
  • باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است