Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال واکنشی به درخواست باشگاه استقلال در خصوص تبلیغات محیطی نداشته است. خبرگزاری میزان - همزمان با رونمایی از کارگزار جدید استقلال توسط تیم مدیریتی این باشگاه،  مصطفی آجورلو با ارسال نامه به شکل رسمی از حیدر بهاروند خواست امتیاز بهره برداری از تبلیغات محیطی بازی‌های استقلال در لیگ برتر و جام حذفی به این باشگاه واگذار شود تا فرایند درآمدزایی از طریق کارگزار به شکل کامل انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر چند هنوز سازمان لیگ به صورت رسمی به این موضوع واکنش نشان نداده ، اما از آنجا که در قرارداد جدید باشگاه استقلال و مجموعه کارگزار قید شده است چنانچه این امتیاز در اختیار این شرکت قرار گیرد، استقلال درآمدی حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد و در صورت افزایش میزان قرارداد مبلغ اختصاص گرفته به باشگاه افزایش پیدا می‌کند بعید است مدیران باشگاه استقلال به راحتی قید این ماجرا را بزنند.

البته گویا مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده اند در صورتی که سازمان لیگ تعهد دهد همین مبلغ را با ارائه ضمانت نامه بانکی به استقلال پرداخت کنند حاضرند همچنان این امتیاز در اختیار سازمان لیگ باشد در غیر این صورت به هیچ عنوان حاضر به پذیرش پیش شرط دیگری نیستند.

انتشار خبر توافق با کارگزار جدید استقلال با رقمی شگفت انگیز ۵۰۰ میلیارد تومان به قدری در شبکه‌های اجتماعی بازخورد مثبتی داشته که بعید است هواداران استقلال به سادگی از کنار این موضوع عبور کنند که با مخالفت سازمان لیگ حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از این رقم کسر شود.

این قرارداد در شرایط به مرحله نهایی رسید که کارگزار فصل گذشته استقلال با رقم ۸۰ میلیارد تومان به امضا رسید و در نهایت استقلال در ادامه کار به واسطه اختلافاتی که میان مدیران این مجموعه با سرمربی فعلی تیم شکل گرفت حاضر به ادامه همکاری با استقلال نشد و در نهایت این قرارداد ۴۸ ساعت قبل توسط شورای داوری در وزارت ورزش و جوانان فسخ شد تا شرایط برای حضور کارگزار جدید مهیا شود.

با این شرایط در برهه کنونی بزرگترین سوال این است آیا سازمان لیگ برای دستیابی استقلال به این رقم خیره کننده حق امتیاز بهره برداری از تبلیغات محیطی را به استقلالی‌ها واگذار خواهد کرد یا اینکه جدالی سخت میان مدیران این باشگاه و فدراسیون عزیزی خادم شکل خواهد گرفت.   بیشتر بخوانید: مذاکرات مدیران استقلال برای عقد قرارداد با کارگزار ۳۰۰ میلیاردی؛ کابوس مالی آبی‌پوشان تمام می‌شود؟     انتهای پیام/ برچسب ها: استقلال سازمان لیگ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال سازمان لیگ باشگاه استقلال میلیارد تومان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد

معاون واگذاری سهام و دارایی ها با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاههای پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

طرفداری | معاون واگذاری سهام و دارایی ها سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون از اطلاع رسانی عرضه سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال خبر داد.

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی ها با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاههای پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» از طریق فرابورس اقدام کرده است.

در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی های عرضه (اصل 44)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ های 26 فروردین ماه (نوبت اول) و 27 فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه های ایران و سازندگی منتشر می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای