Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@23:14:15 GMT

کشف ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس دلیجان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۰۶۹

کشف ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس دلیجان

سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "دلیجان"، در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از سوی دو قاچاقچی مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، افراد مورد نظر شناسایی شدند و مشخص شد که با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در مراحل تحقیقات  پلیس، مأموران انتظامی سرانجام موفق شدند هر دو خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان شناسایی و توقیف کنند.

مفخمی شهرستانی بیان کرد: در بازرسی از یکی از خودروها ۴۰۰ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد و ۲ نفر نیز دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

 

وی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر تریاک استان مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی کشف تریاک در دلیجان کشف 400 کیلو تریاک در دلیجان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟