Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق شبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: سومین دوره جشنواره ملی رسانش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در حوزه دختران و پسران و در مقاطع متوسطه اول و دوم به‌صورت کشوری در مهرماه ۹۹ برگزار شد.

وی گفت: دانش آموزان در مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم استان با ارسال ۶۸۴ اثر به این جشنواره توانستند در حوزه رسانه‌های مکتوب و چندرسانه‌ای در قالب‌های پادکست صوتی، اینفوگرافیک، پوستر، تیزر، رادیو مدرسه، روزنامه دیواری، سایت و وبلاگ، فیلم کوتاه، کانال در فضای مجازی، گزارش تلویزیونی، مستند، موشن گرافیک نشریه و نشریه الکترونیک آثار ارزنده‌ای را تولید و به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان افزود: در پایان پس از بررسی هیئت‌داوران در بخش پادکست صوتی در بخش پسران سامان بیجندی از بجنورد رتبه اول، در بخش دختران پادکست صوتی سیده فاطمه عسگری رتبه اول از دبیرستان فرزانگان بجنورد، نشریه الکترونیک خانم ساجده جعفری از دبیرستان نمونه دولتی نرجس بجنورد رتبه دوم کشوری و امیرعلی جلالی رتبه سوم اینفوگرافیک از دبیرستان شهید آوینی شهرستان گرمه کسب نمودند.

شبانی در ادامه گفت: در بخش معلمان و مربیان (طرح درس نویسی) سحر صادقی رتبه اول، خانم الهه برکات رتبه دوم، زینب صدیقی از شهرستان مانه و سملقان حائز رتبه‌های برتر سومین دوره جشنواره دانش‌آموزی رسانش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شدند.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان جشنواره خراسان شمالی دختران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد

علی ربانی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی در دور نخست سفرهای نوروزی به طور میانگین هر روز نسبت به روز قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: طی این مدت بیش از ۷۴۵ هزار تردد بین استانی کل وسایل نقلیه و متوسط تردد بین استانی روزانه بیش از ۶۳ هزار وسیله نقلیه ثبت شد.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری خراسان شمالی اظهار کرد: در این بازه زمانی بیش از ۳۳۱ هزار و ۲۱۶ وسیله نقلیه به خراسان شمالی وارد و ۳۰۱ هزار و ۴۱۵ وسیله نقلیه از استان خارج شدند.

ربانی محور دارای بیشترین تردد را شیروان به بجنورد در روز پنجشنبه دوم فروردین، ساعت ۱۱ تا ۱۲ ذکر و اظهار کرد: ماندگاری مسافران نوروزی در خراسان شمالی بین یک تا ۳ روز و بیشترین ماندگاری در استان به ترتیب متعلق به خراسان رضوی، تهران، مازندران و گلستان بوده است.

کد خبر 6062708

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • بازدید ۱۲۹ هزار مسافر از اماکن گردشگری خراسان شمالی/ مفخم در صدر موزه‌ها
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • سفره افطاری ۱۱۸ متری و پخت آش نذری در شب میلاد امام حسن (ع) در بجنورد
  • جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد
  • بازگشایی محور بجنورد به جنگل گلستان
  • جاده بجنورد به جنگل گلستان مسدود شد