Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:13:17 GMT

گزارش زنده؛ گل گهر 2 – تراکتور 0

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۱۵۸

گزارش زنده؛ گل گهر 2 – تراکتور 0

گل گهر و تراکتور امروز در سیرجان به مصاف هم رفتند.

به گزارش ورزش سه، در روز دوم از هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران تیم های گل گهر و تراکتور در سیرجان به مصاف هم رفتند؛ هر دو تیم فصل گذشته در رقابت برای کسب سهمیه ناکام بودند و به دنبال یک شروع خوب برای رسیدن به این هدف در فصل جدید هستند. گل گهر در غیاب امیر قلعه نویی که سه ماه نمی تواند کنار تیمش باشد مقابل تراکتوری قرار گرفته که به دلیل پنجره بسته نتوانست خریدهای جدید خود را به این دیدار برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران 01-1400
سه شنبه: 1400/07/28 ؛ ساعت: 16:00
ورزشگاه:  سردار شهید سلیمانی (بدون تماشاگر)
گروه داوری: محمد رضا اکبریان – محسن سلطانی – مهدی سیفی – شبیر بهروزیناظر: حیدر شکور

 

ترکیب تیم گل گهر: محسن فروزان مسیح زاهدی علیرضا آرتا میلاد زکی پور  مهدی تیکدری امین پورعلی علیرضا علیزاده  نوید عاشوری سعید صادقی مرتضی تبریزی یونس شاکری

سرمربی: امیر قلعه نویی

 

ترکیب تیم تراکتور: محمدرضا اخباری سعید ایران‌خواه  ابوالفضل رزاق‌پور  بهزاد سلامی محمد مسلمی پور اکبر ایمانی سامان نریمان جهان پیمان بابایی سعید واسعی  علی فتحی محمد عباس زاده

سرمربی: فیروز کریمی

 

 

گل گهر 1 – تراکتور 0 (امین پورعلی 12): روی پاس مهدی تیکدری از سمت راست، امین پورعلی در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت و با یک ضربه زیبا از زاویه بسته توپ را از بین پاهای اخباری وارد دروازه کرد.

گل گهر 2 – تراکتور 0 (سعید صادقی 16): اشتباه خط دفاعی تراکتور در پشت محوطه جریمه توپ را به سعید صادقی رساند که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه با برخورد به بهزاد سلامی تغییر جهت داده و با عبور از مقابل چشمان اخباری به گل تبدیل شد.

 

 

لحظات حساس:

 

دقیقه 9: نفوذ زیبای سعید صادقی از سمت چپ با پاس رو به بیرون خطرناکی همراه بود که مدافعان تراکتور به خوبی آن را قطع کردند.
دقیقه 10: روی ضدحمله سریع تراکتوری ها موقعیت خوبی برای گلزنی پیمان بابایی ایجاد شد. این بازیکن بعد از عبور از یک بازیکن حریف با شوتی خطرناک دروازه را هدف گرفت که فروزان با عکس العملی دیدنی آن را مهار کرد.

تراکتور گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور گل گهرسیرجان سعید صادقی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

به گزارش "ورزش سه"، تر اکتور در حالی بازی امروز مقابل نساجی مازندران را با ترکیب حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری آغاز می‌کند که سه تغییر مهم در ترکیب این تیم به وجود آمده است.

چهار اخطاره شدن و محرومیت عارف آقاسی و همچنین مصدومیت سید محمد حسینی موجب شده تا امروز میلاد کُر فرصت رسیدن به ترکیب تراکتور را در دیدار مقابل نساجی مازندران به دست بیاورد و در این رقابت حساس شانس خودنمایی پیدا کند.

سیامک نعمتی هم که تجربه گلزنی مقابل نساجی مازندران را دارد، دوباره با رفتن پاکو خمس به ترکیب تراکتور بازگشته و جای مهدی هاشم‌نژاد را در جمع نفرات اصلی تراکتور گرفته است.

میلوش دلتیچ که هفته گذشته نتوانست نمایش خوبی مقابل ذوب داشته باشد نیز دیگر تغییر تراکتور با رفتن خمس است و مهدی عبدی به جای او در ترکیب و خط حمله دیده می‌شود.

بدین ترتیب تراکتور با سه جابه‌جایی از دیدار گذشته مقابل ذوب‌آهن، در بازی امروز برابر نساجی مازندران حاضر شده که عارف آقاسی، مهدی هاشم‌نژاد و میلوش دلتیچ جای خود را به میلاد کُر، سیامک نعمتی و مهدی عبدی داده‌اند.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد