Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پس از رونمایی از قرارداد جدید کارگزار باشگاه استقلال و تعیین میزان درآمد حاصل از تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی، مدیرعامل این باشگاه در مکاتبه با سازمان لیگ ضمن معرفی شرکت طرف قرارداد از این سازمان درخواست کرد برای اجرای تبلیغات محیطی با شرکت کارگزار باشگاه استقلال در زمینه اجرای تبلیغات در بازی‌های خانگی این باشگاه همکاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از نامه مصطفی آجورلو خطاب به حیدر بهاروند آمده است:

«مقتضی است ضمن ارج نهادن به حقوق باشگاه استقلال به عوامل برگزاری مسابقات دستورات لازم را برای همکاری با کارگزار این باشگاه شرکت ایده پروران تبلیغ جهت اجرای تبلیغات محیطی ابلاغ فرمایید.

بر این اساس باشگاه استقلال در فصل جدید از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی خودش استفاده خواهد کرد و این بستر درآمدزایی را به سازمان لیگ واگذار نمی‌کند. همچنین در قرارداد کارگزار جدید باشگاه استقلال که ۵۰۰ میلیارد تومان کف مبلغ تعهد پیش بینی شده ۱۵۰ میلیارد تومان به استفاده از تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی اختصاص یافته که افزایش چشمگیر و بی‌سابقه درآمدهای این باشگاه را در فصل جدید نشان می‌دهد و می‌تواند یکی از اتفاقات بی‌سابقه در حوزه اقتصادی فوتبال کشور محسوب شود.

این در حالی است که سهم باشگاه‌ها از محل تبلیغات دور زمین در سال‌های گذشته بسیار ناچیز بوده و عملا درآمدی قابل توجهی متناسب با ظرفیت موجود در این بخش پرداخت نشده است، اما رویکرد متفاوت باشگاه استقلال در موضوع پرونده تبلیغات محیطی در این فصل می‌تواند اتفاق متفاوت و بی سابقه‌ای را در این حوزه رقم بزند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال مصطفی آجرلو باشگاه استقلال بازی های خانگی تبلیغات محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!