Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانی مهاجم سال‌های دور پرسپولیس امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت و در حاشیه تمرین سرخپوشان، با اعضای تیم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس طی صحبت کوتاهی با کادر فنی و بازیکنان ضمن خسته نباشید به آن‌ها، از زحمات و تلاشی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا متحمل شدند، تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانی در جمع سرخپوشان گفت: پرسپولیس در ایران بهترین تیم و شایسته بهترین‌هاست. شما تلاش خودتان را کردید ولی نتیجه دلخواه به دست نیامد ولی ناامید نشوید و بدانید که ما همیشه پشت شما هستیم و حامی شما خواهیم بود. مطمئن باشید که هنوز هم پرسپولیس بهترین تیم ایران است و هنوز هم شما امید اول برای قهرمانی هستید. انشاالله با تلاش و کوشش و غیرت همیشگی خودتان و با حمایت هواداران می‌توانید باز هم این اتفاق را رقم بزنید که در این فصل هم قهرمان شوید.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسین کلانی پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان طی دیدارهای اخیر، به دلیل مصدومیت بازی این هفته تیمش در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک را از دست داده است.

با این حال اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا مدافع راست سرخپوشان نیز از شرایط همراهی تیمش در این بازی خارج شود تا غایبان پرسپولیس برابر حریف نسبت به دیدار قبلی این تیم به دو نفر افزایش یابد.

دانیال اسماعیلی فر که موفق شده بود زننده گل اول پرسپولیس برابر نفت آبادان لقب گیرد، در ادامه شادی گل خود حرکتی انجام داده که اکنون با دعوتش به کمیته اخلاق همراه شده است. به نظر می‌رسد این بازیکن با محرومیت معلق یا یک جلسه رسمی مواجه شود و به این ترتیب احتمالا برابر آلومینیوم اراک غایب خواهد بود.

علیرضا بیرانوند نیز البته دیگر غایب پرسپولیس در این بازی خواهد بود که همچنان درگیر مصدومیت تاندون دست خود است و به نظر می رسد مهیای جدال با سپاهان در هفته آتی شود.

دیگر خبرها

  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • چراغ سبز اوسمار به مدیران پرسپولیس؛ سرمربی جذاب سرخ‌ها در ایران می‌ماند!
  • وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس
  • وعده جدید درویش به پرسپولیسی‌ها
  • معرفی هتل‌های میلان از نظر ایرانیان