Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@18:50:47 GMT

راهیابی «عادت» به جشنواره اسپانیایی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۲۷۹

راهیابی «عادت» به جشنواره اسپانیایی

فیلم کوتاه «عادت» به نویسندگی و کارگردانی رکسانا کرمی به جشنواره one shot بارسلون اسپانیا راه یافت.

به گزارش برنا، این جشنواره ۲۵ تا ۳۱ اکتبر در بارسلون اسپانیا برگزار می شود و همزمان فیلم ها در چند کشور اروپایی نمایش داده می شود.

این جشنواره مخصوص فیلم هایی است که به صورت سکانس پلان گرفته شده است.دیگر عوامل فیلم کوتاه عادت که در قالب یک سکانس _ پلان ده دقیقه ای ساخته شده عبارتند از:

تهیه‌کننده: امید همایونی

مدیر فیلمبرداری: امیر جغتایی

طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق

مدیر تولید: میلاد بهار

طراح گریم: ژاکلین کرمی

موسیقی: گروه نیوش( سروش قهرمانلو)

صدا پیشه: ملیحه سعادتمند

قصه فیلم کوتاه عادت در ارتباط با مسائل زنان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، رکسانا کرمی از  منشی صحنه های سینمای ایران است که اولین فیلم کوتاه خودش را در یک پلان ۱۰ دقیقه ای در زنجان جلوی دوربین برد.وی در مقام منشی صحنه فیلم هایی چون  بی تار ( جمیل رستمی) و صدام کن مامان( بهاره رهنما)  را در کارنامه اش دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا زنان سینمای ایران دوربین اسپانیا بهاره رهنما زنان سینمای ایران موسیقی عادت جشنواره بارسلون اسپانیا فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران