Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@11:00:47 GMT

کشف ۲۰ تُن کود شیمیایی قاچاق در بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۳۰۶

کشف ۲۰ تُن کود شیمیایی قاچاق در بجنورد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف ۲ دستگاه کامیون و کشف ۲۰ تن و ۱۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سرهنگ تقی توئی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و کسب اخباری مبنی بر حمل و جابجایی کود شیمیایی از یکی از شهرهای شمالی به سمت مشهد موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پس از انجام هماهنگی قضایی یک تیم از مأموران پلیس امنیت اقتصادی به محل پلیس‌راه اعزام شد، افزود: در ادامه مأموران دو دستگاه خودرو کامیون حامل کود شیمیایی قاچاق را شناسایی و آن‌ها را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از کامیون‌های توقیفی تعداد ۴۰۲ عدد کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی یارانه‌ای فاقد مجوزهای قانونی حمل به وزن ۲۰ تُن و ۱۰۰ کیلوگرم را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش محموله قاچاق کشف‌شده بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ۸۰۴ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ توئی گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق کود شیمیایی پلیس کشف پلیس امنیت اقتصادی کود شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف البسه قاچاق در کامیاران

 سردار علی آزادی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی کامیاران، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی شهید میرجلیلی یک دستگاه کامیون FH حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

 فرمانده انتظامی کردستان افزود: مأموران پلیس آگاهی کامیاران با هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۰ تن و ۶۹۰ کیلوگرم البسه تاناکورا قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • کشف حدود ۷۰۰ کیلوگرم خشکبار قاچاق در قم
  • کشف البسه قاچاق در کامیاران
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن البسه تاناکورا قاچاق در کامیاران