Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:17:48 GMT

پیراهن ستاره مرحوم استقلال برتن کوین یامگا

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۳۷۶

پیراهن ستاره مرحوم استقلال برتن کوین یامگا

خبرورزشی – این پیراهن سالها بر تن مرحوم رضا احدی ستاره تکنیکی استقلال در دهه ۶۰ بود. بازیکنی ملی پوش و خوش اخلاق که محبوبیت زیادی هم در میان هواداران استقلال داشت ولی خیلی زود جانش را از دست داد.

احدی که از مربیان سازنده استقلال در تیم امید این باشگاه بود، در یکی از بازیهای این تیم ۴ پاس گل به جعفر مختاری فر داد و او هم زننده هر ۴ گل تیمش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب این که در لیگ برتر بهترین پاسورها درطول فصل نهایتا ۸ پاس گل می دهد اما رضا احدی در یک بازی ۴ پاس گل داده بود که سالهاست این اتفاق در استقلال و تیمهای دیگر تکرار نشده است.

کوین یامگای ۲۵ ساله با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست و با شماره رضا احدی او را در میادین خواهیم دید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال کوین یامگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم شمس آذر قزوین خواهد بود.

تمرینات آبی پوشان تهرانی زیر نظر جواد نکونام پیگیری می شود و امروز چهارشنبه نیز آبی پوشان در شرایطی تمرین خود را پشت سر گذاشتند که یامگا بازیکن مصدوم این تیم نیز کنار سایر نفرات حضور داشت.

یامگا که از ناحیه چشم مصدوم شده و دیدارهای زیادی را از دست داده است، با بستن چشم آسیب دیده اش در تمرینات شرکت کرد. استقلالی ها در تمرین امروز از لباس تمرینی سبز رنگ استفاده کردند.

کد خبر 6081414

دیگر خبرها

  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد