Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به مناسبت هفته تربیت بدنی جشنواره مسابقات ورزشی کاکنان بانوی دولت با شرکت چهل نفر در ورزشگاه قدس برگزار شد و این مسابقات دررشته‌های دارپلان، وودبال، مینی گلف، پنالتی فیریزبی و پنالتی فوتبال برگزار شد.

هفته تربیت بدنی امسال، ۱۲۲ برنامه فرهنگی و ورزشی در استان همدان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی ۲۶ مهر تا ۲ آبان با نام هفته تربیت بدنی نام گذاری شده است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی مسابقات ورزشی بانوان هفته تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در مراسم نمادین هفته سلامت که امروز پیش از ظهر برگزار شد، اظهار کرد: ترکیب سلامت با ورزش یک فرهنگ مکمل است و در ابتدا باید ورزش و تندرستی را داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ادامه داد: در مدارس از مراسم آغازین صبحگاه تا مراسم‌ها دانش آموزان را باید به سمت ورزش سوق دهیم تا سلامت در جامعه ارتقا پیدا کند، همچنین دانش‌آموزان باید تغذیه سالم داشته باشند.

وی افزود: در آموزش و پرورش یک سند بالادستی از جمله سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وجود دارد که ۶ ساحت دارد و یکی از این ساحت‌ها تربیت زیستی بدنی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش