Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:30:41 GMT

کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میاندورود 

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۴۶۷

کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میاندورود 

ایسنا/مازندران رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف ۱۱ کیلو گرم موادمخدر تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان میاندورود خبر داد. 

به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا ثقفی "در تشریح این خبر، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از تهیه و توزیع موادمخدر توسط ۲ سوداگر مرگ در شهرستان میاندورود با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان میاندورود، متهمان در حین جابجایی موادمخدر با ۲ خودروی سواری شناسایی و در عملیاتی ضربتی به دام افتادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه از کشف ۱۱ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروهای متهمان خبر داد و اظهار داشت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ثقفی با بیان این که اعتیاد منشا بسیاری از جرائم همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده هاست، در خاتمه از مردم خواست: برای رسیدن به جامعه ای امن و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری داشته و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مواد مخدر استانی اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شهرستان میاندورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی اظهار کرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر مراغه در يک عمليات غافلگيرانه در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان با تعقيب و مراقبت لازم، یک خودروی پراید را توقيف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ كيلو و ۲۵۰ گرم ترياک كشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی مراغه، در اين رابطه ۲ نفر دستگير و جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نيز به پارکينگ منتقل شد.

سرهنگ فارسی در ادامه گفت: مبارزه بی‌امان پليس با سوداگران مرگ و قاچاقچيان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز