Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- مردی ساکن شهر وینزور در غرب لندن زمانی که در حیاط خانه‌اش بود، بارانی از فاضلاب انسانی بر سرش ریخت که از مخزن توالت یک هواپیما در بالای خانه‌اش تخلیه شده بود.

به گزارش فرارو به نقل از بی بی سی، این شهروند موضوع را در جلسه شورای شهر ویندوز و میدن‌هد با کمیسیون امور هوانوردی مطرح کرده است.

کارن دیویس، عضو این شورای شهر گفته که از شنیدن این موضوع "وحشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" چرا که کل حیاط، باغچه، سایه‌بان‌ها و خود مرد که در آن زمان در حیاط بوده، با این بلای آسمانی پوشیده شده‌اند.

رها شدن فاضلاب از هواپیما در اواسط ماه ژوئیه در تابستان و تقریبا در مرکز شهر وینزور رخ داده است.

وقتی در هواپیما به توالت می‌رویم، ادرار و مدفوع در مخزنی جمع می‌شود و معمولا پس از فرود تخلیه می‌شود. نشتی در این مخزن ممکن است موجب رها شدن بخشی از این محتویات از بدنه هواپیما شود، اما به دلیل ارتفاع بالا، فاضلاب به صورت یخ‌زده به زمین می‌آید که به "یخ آبی" معروف است.

در مورد حادثه وینزور گفته شده است که فاضلاب هواپیما به دلیل اختلاف فشار در ارتفاع حدود ۲ کیلومتری زمین رها شده و احتمالا به دلیل گرمای هوا به شکل "مخلوطی سیال‌تر" و با احتمال "یک در میلیارد" بر سر مرد بدشانس و خانه‌اش ریخته است.

شورای شهر وینزور نام شرکت هواپیمایی را در اختیار بی‌بی‌سی قرار نداد، اما گفته شد که این شرکت هواپیمایی پس از تماس مرد حادثه‌دیده، ابتدا منکر عبور هواپیمایش از فراز آن خانه شده بود. اما وقتی این فرد از طریق نرم‌افزار ردیابی مسیر‌های هوایی، هواپیمای آن‌ها را شناسایی کرد، مجبور به تایید شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فاضلاب هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از شست‌وشوی ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب این استان خبر داد.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از احداث ۴.۵ کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب در این استان طی یک‌سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: طی همین مدت ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان شست‌وشو شده است.

وی افزود: تکمیل و افتتاح اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز نخست تصفیه‌خانه شریفیه و گندزدایی تصفیه‌خانه فاضلاب تاکستان از دیگر خدماتی بود که با هزینه‌کرد ۷۸.۵ میلیارد تومانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین از پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبگرم خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای هشت قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب به اتمام رسیده، ۱۰ قرارداد در حال اجرا است و شش قرارداد جدید نیز منعقد کردیم.

بیرنوندی با اشاره به برگزاری مناقصات احداث بخش نخست تصفیه‌خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه‌خانه نیکویه و احداث لاگون های جدید در تصفیه‌خانه فاضلاب قزوین ادامه داد: مجموع هزینه این اقدامات به همراه ۲۴ قرارداد یاد شده ۲۷۶ میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: در حوزه پژوهشی نیز انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین، ناحیه شهری منفصل چوبیندر، ضیاآباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را داشتیم و برای مطالعات پژوهشی در زمینه بومی‌سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان عقد قرارداد انجام دادیم.

کد خبر 747608

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • این هواپیما هنگام برخاستن از فرودگاه یک چرخ خود را از دست داد | ویدئو
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما