Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@08:18:46 GMT

ایران ورود کامیون به قره‌باغ را ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۵۰۶

ایران ورود کامیون به قره‌باغ را ممنوع کرد

 متن بخشنامه سازمان راهداری که به امضای جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  رسیده به‌شرح زیر است؛

«پیرو بخشنامه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ در خصوص ملاحظات تردد به منطقه مورد مناقشه قره‌باغ، حسب هماهنگی به‌عمل‌آمده با وزارت امور خارجه به آگاهی شرکت‌های حمل‌ونقل می‌رساند بر اساس قوانین جمهوری آذربایجان ورود اتباع خارجی به آن کشور خارج از گذرگاه‌های مرزی رسمی تعیین‌شده نقض مرز جمهوری آذربایجان محسوب شده و مسئولیت‌آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین مؤکداً توصیه می‌شود رانندگان و اتباع ایرانی به‌منظور عدم مواجهه با پیامدهای آن و حساسیت‌های موجود برای احترام به تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان از طریق جمهوری ارمنستان وارد شهر لاچین و منطقه قره‌باغ نشده و شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی نیز از امضای هرگونه قرارداد تجاری با منطقه قره‌باغ،‌ صدور اسناد حمل، ارسال و تخلیه محمولات و امثالهم به آن منطقه اجتناب کنند.»

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1565647

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترکیه ایران و ترکیه جمهوری آذربایجان قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!

تین نیوز

شرکت سایپا دیزل یکی از باسابقه ترین کامیون سازان کشور در روزهای اخیر شاهد تغییر و تحولات مدیریتی بوده و مدیرعامل قبلی بعد از حدود یک ماه مدیریت زلزله آسا، جای خود را به مدیرعامل جدید داد.

سایپا دیزل سال هاست با مشکلاتی همچون تعهدات معوق به مشتریان ، زیان انباشته دست و پنجه نرم می کند. بی ثباتی مدیریت نیز در این شرکت همچون بسیاری از خودروسازی های شبه دولتی به چشم می خورد.

رکورد شکنی در کوتاه بودن دوره مدیرعاملی!

به نظر می رسید دوره بی ثباتی مدیریت سایپا دیزل با مدیرعاملی دکتر محمد حسن محمدزاده به پایان رسیده است. محمد زاده از سال 1398 تا اواخر 1402 سکان دار مدیریت این کامیون ساز قدیمی کشور بود و گزارش های مالی منتشر شده از سوی سایپا دیزل نیز نشان می داد این شرکت روند رو به رشدی را در دوره مدیریت وی طی کرده است.

با این حال بهمن ماه 1402 محمد زاده جای خود را به محمد حسین نژاد داد. عمر مدیرعاملی حسین نژاد در این شرکت حدود یک ماه بود اما با شیوه ای زلزله آسا بسیاری از مدیران میانی این شرکت در این مدت برکنار شدند.

اکنون در تحولی دیگر، حسین نژاد جای خود را به سید احمد میررفیع داده است. به این ترتیب می توان گفت سایپادیزل رکورد بی ثباتی مدیرعاملی را شکسته است.

رئیس هیات مدیره بده، مدیرعامل بگیر!

نکته جالب توجه بده و بستان بین دو کامیون ساز قدیمی کشور است به این معنی که میررفیع پیش از نشستن روی صندلی مدیرعاملی سایپا دیزل ریاست هیات مدیره ایران خودرو دیزل را به عهده داشته است. ضمنا محمد زاده نیز که در سال های اخیر بیشترین ثبات را در مدیرعاملی سایپا دیزل تجربه کرده بود اکنون مدیرعاملی ایران خودرو دیزل را به عهده گرفته است.

زیان انباشته، افزایش تولید و به سرانجام رساندن تعهدات معوق، کما فی السابق مسائلی است که میررفیع باید در سایپا دیزل با آنها مواجه شود و راه حلی برای آنها بیابد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورود مسافران نوروزی به این منطقه گردشگری محبوب ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • تردد کامیون و تریلی در جاده‌های اصلی استان ممنوع
  • تردد کامیون و تریلی در جاده های اصلی استان ممنوع