Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:58:11 GMT

نمایشگر تالار وحدت رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۵۳۰

نمایشگر تالار وحدت رونمایی شد

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، تالار وحدت به سیستم نمایشگر پرتابلی مجهز شد که این نمایشگر پیشرفته‌ترین نمونه در کشور است.
این نمایشگر با حضور محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی افضلی، مدیرعامل بنیاد رودکی افتتاح شد. شالویی در این بازدید در جریان جزئیات نصب و راه اندازی این نمایشگر  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایشگر فوق در اجراهای هنری و همچنین میزبانی از رویدادها و همایش ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نمایشگر در ابعاد ۹ در ۵ متر و مساحت کلی ۴۵ متر ساخته شده و از ویژگی‌های آن، پرتابل بودن و قابلیت گسترش یافتن سطح نمایش است.  
قطعات و ماژول های به کار رفته در این نمایشگر، به روزترین تکنولوژی روز دنیا بوده و قابلیت پخش سیستم ۴k و ۳D را دارد.  
 

برچسب‌ها بنیاد رودکی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد رودکی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی بنیاد رودکی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری