Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:12:26 GMT

پرچم پیامبر رحمت (ص) در دروازه قرآن شیراز برافراشته شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۵۴۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) پرچم‌های مزین به نام مقدس پیامبر اسلام در دروازه قرآن و برخی از نقاط شهر شیراز به اهتزاز در آمد.

این پرچم متعلق به کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آئینه ادب و هنر» است که شیراز به عنوان میزبان این کنگره جهانی است و برنامه‌های آن از بعثت سال گذشته آغاز شده و تا پاییز امسال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنگره جهانی «محمد (ص) پیامبر رحمت، در آئینه ادب و هنر» به میزبانی شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی به ۷ زبان فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی، آلمانی، فرانسه و روسی در پاییز سال جاری با هدف معرفی پیامبر رحمت و ترسیم اسلام راستین، از طریق شبکه‌سازی و ایجاد هم‌افزایی در میان ظرفیت‌های هنری و ادبی جهان دنبال می‌شود.

کد خبر 5332564

منبع: مهر

کلیدواژه: پیامبر اسلام حضرت محمد ص شیراز ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا زلزله ایلام زمین لرزه همدان عکس استانها پیامبر رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛مدیر دفتر فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب کاشان در آیین رونمایی از این کتاب گفت: در این کتاب به بررسی ۵۰ آیه قرآن که از کلمه آب استفاده شده پرداخته و تلاش شده با استناد به آیات قرآن برای حل مشکلات محیط زیستی راهکار ارائه کند.
سید محمد مسافری افزود: بسیاری از نظریه‌های مدیریتی را می‌توان از کلام امیرمومنان (ع) استخراج کرد و این موضوع مستلزم تلاش دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی است.
وی گفت: این کتاب در قالب ۱۴۰ صفحه با تیراژ ۵۰۰ در انتشارات مرسل به چاپ رسیده است.
مسافری افزود: محمد علی خرمی نویسنده این اثر از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است که به سبب فعالیت‌های پژوهشی و آگاهی از موضوعات حوزه آب توانسته اثر کم نظیری را خلق کند که امیدواریم مورد استفاده جامعه دینی و دانشگاهی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • حقایقی در مورد سیاره آبی