Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@17:49:38 GMT

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۵۶۲

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن ممنوع است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اتاق اصناف ایران، این اتاق در اطلاعیه‌ای، نسبت به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن و تضییع حقوق مشتریان هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع عموم هموطنان گرامی می‌رساند؛ هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن و سایر طرح‌ های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی غیرقانونی بوده و منجر به سو استفاده و تضییع حقوق خریداران امتیازها و تشکیل پرونده‌های حقوقی و قضائی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن و ثبت نام متقاضیان آن از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و بر اساس اطلاعات واصله از وزارت راه و شهرسازی، بیشتر متقاضیان این طرح با پرداخت مراحل اولیه سهم آورده خود در پروژه‌های شروع شده جانمایی شده‌اند. اما از آنجایی که بر اساس شیوه‌نامه اجرایی آن طرح، تخصیص واحد به متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه انجام خواهد شد، در اغلب پروژه‌های این طرح، فرایند انتخاب واحد قابل تخصیص به متقاضیان و بالتبع آن، انعقاد قرارداد واگذاری تاکنون صورت نپذیرفته است.

بر این اساس و با توجه عدم انعقاد قرارداد، خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه این واحدها غیرقانونی بوده و به رسمیت شناخته نخواهد شد.

لذا ضروری است با عنایت به ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی طرح اقدام ملی مسکن، تمامی امور مربوط به طرح اقدام ملی مسکن مطابق با دستورالعمل‌ها و نمونه قراردادهای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی انجام شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مسکن اتاق اصناف اقدام ملی مسکن خرید و فروش ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر

مسکن ملی یکی از راه‌های رسیدن متقاضیان به مسکن و نقطه امیدی برای افراد جامعه به ویژه اقشار کم درآمد جامعه است. اما در برخی از مواقع تکمیل این پروژه مهم به تاخیر می‌افتد و مشکلاتی را برای متقاضیان به وجود می‌آورد.

به گفته شهروندخبرنگار ما متقاضیان مسکن ملی شهرستان فردیس استان البرز در سال ۱۳۹۸ ثبت نام خود را انجام دادند و در دو مرحله پرداخت‌ها نیز انجام شده است، اما پروژه نیمه کاره رها شده است و هیچ پیشرفتی نداشته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - البرز

بیشتر بخوانید:

گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است