Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@11:58:07 GMT

محمد در صدر نام‌‌های مردم استان خراسان جنوبی است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۵۷۵

محمد در صدر نام‌‌های مردم استان خراسان جنوبی است

گروه استان‌ها- مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: بیشترین نام‌گذاری پسران در این استان به نام مبارک "محمد" است و تاکنون ۷۸ هزار و ۹۳۶ نفر به نام های زیبای محمد، احمد، ابوالقاسم و مصطفی مزین و نامگذاری شده‌‌‌اند. - اخبار استانها -

علیرضا مهرآور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با تبریک فرارسیدن میلاد مسعود پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت اظهار داشت: تجلی وحدت مسلمین در ایران اسلامی عامل مهمی در شکست توطئه‌های دشمنان این کشور بوده و یقینا این مهم با قوت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون 4 هزار و 165 نفر نیز به نام‌های صادق و جعفر در استان نامگذاری شده‌اند تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز والدین 148 نوزاد در استان نام‌های محمد، احمد، مصطفی و ابوالقاسم را برای فرزندان خود برگزیده‌اند.

کتابت به نام محمد مصطفی(ص)/هنرمندانی که نقش تعهد را رقم می‌زنندهمدان| کتاب «این خانه پر از نام محمد است» رونمایی شد

مدیرکل ثبت احوال استان خراسان جنوبی در شش ماهه نخست امسال 7 هزار و 510 نوزاد در استان متولد شده است که از این تعداد 3هزار و882 نوزاد پسر بوده‌اند.

مهرآور گفت: تاثیر مثبت نام‌های خاندان عصمت و طهارت همراه و یادآور ولی‌ نعمت و صاحبان اصلی این نام‌های شریف و سبب برقراری ارتباط و تحکیم پیوند بین فرزندان و اهل بیت(ع) خواهد شد.

انتهای پیام/250/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز پنج شنبه با نفوذ و فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب شاهد ناپایداری‌ها به صورت وزش تند و بارش پراکنده و رعد و برق خواهیم بود.

زارعی افزود: به تدریج از عصر فردا به ویژه در روز‌های چهارشنبه تا پنج شنبه با تقویت و گسترش ناپایداری‌ها گاهی وزش باد شدید گرد خاک رگبار و رعد برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و وقوع روان آب در برخی نقاط به طور محسوس قابل پیشبینی است به لحاظ دمایی تا صبح فردا روند افزایش دما ادامه دارد و هوا گرمتر می‌شود.

وی گفت: با توجه به  شرایط ناپایدار جوی هشدار سطح زرد در استان صادر شده است.

پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، رعابت بر سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی، مراقبت از پوشش گلخانه‌ها ،سقف‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی، عدم صعود به ارتفاعات، خودداری از اسکان و  جایه جایی چرایی دام در حاشیه ی رودخانه‌های فصلی از جمبله توصیه های هواشناسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد