Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز جمعه نخستین دیدار خودش در لیگ بیستم را مقابل فولاد برگزار می‌کند که شرایط این تیم به طور کامل برای یحیی گل‌محمدی قابل قبول نیست و برخی خواسته‌های وی از جمله جذب یک مهاجم هدف هنوز محقق نشده است. پس از جدایی شهریار مغانلو از جمع سرخپوشان و تلاش ناکام مسئولان باشگاه برای جذب سجاد شهباززاده، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، این تیم با یک جای خالی در خط حمله مواجه شد که هنوز هم پر نشده است و این موضوع نگرانی‌هایی برای کادرفنی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه مد نظر یحیی گل‌محمدی برای خط حمله در حال حاضر کی‌روش استنلی ، مهاجم برزیلی سابق سپاهان است که در لیگ هجدهم آقای گل لیگ شده بود و امسال با جدایی از این تیم هنوز مقصد جدیدش را مشخص نکرده است.

با این وجود مشکل جدی سرخپوشان که مانع جذب کی‌روش استنلی شده، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم به دلیل شکایت گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی سابق این تیم است.

کالدرون بابت عدم دریافت مطالباتش از پرسپولیس شکایت کرده و باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شده است و با توجه به مشکلات مالی عدیده باشگاه رفع این مشکل کار راحتی به نظر نمی‌رسد و از همین رو بعید است اتفاق مثبتی برای پرسپولیس در این خصوص رخ دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کی روش استنلی پرسپولیس کی روش استنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفته است که خیلی زود توانست دروازه این تیم را فرو بریزد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در دقیقه ۸ صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ با سانتر امید عالیشاه روی سر دانیال اسماعیلی‌فر نشست تا این مدافع پیش‌تاخته دروازه پیام پارسا را باز کند.

اسماعیلی‌فر که در بازی رفت مقابل صنعت نفت یک گل‌به‌خودی زده بود، حالا دروازه حریف آبادانی را باز کرد اما در شادی پس از گل خود حرکتی غیراخلاقی انجام داد که می‌تواند برای او و باشگاه دردسرساز شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896826

دیگر خبرها

  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!