Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و نیز هفته وحدت گفت: پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت ایشان، رمز وحدت در عالم اسلام و جامعه بشری هستند.

رئیس جمهور وحدت در جهان اسلام را راهبرد جمهوری اسلامی ایران و تفرقه را راهبرد دشمن توصیف کرد و گفت: هر فردی دانسته یا نادانسته اقدامی برخلاف وحدت انجام دهد، در زمین دشمن بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم وحدت در بین آحاد ملت مسلمان ایران از اقوام و مذاهب مختلف حفظ شود، گفت: این موضوع برای جمهوری اسلامی نه تاکتیک بلکه یک راهبرد است. البته این به معنای یکی شدن همه اقوام و مذاهب و افکار و گویش‌ها نیست، بلکه به معنای پرهیز از تفرقه‌افکنی و نگاه واحد به هدف راهبردی جمهوری اسلامی یعنی پیشرفت است.

رئیسی در ادامه با تاکید بر ضرورت تدارک اماکن استقرار موقت کسانی که برای کارهای ضروری مثل درمان به شهرهای بزرگ از جمله تهران سفر می‌کنند اما سرپناهی ندارند، گفت: این مردم بندگان خدا و مستضعفان واقعی هستند که نه توان مالی دارند و نه زبانی برای بیان آن، و باید برای آنان سرپناه مناسب در نظر گرفته شود.

رئیس جمهور در ادامه با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: امروز بنده و سرکار خانم خزعلی در جایگاه اجرایی نشسته‌ایم و دیگر ارائه پیشنهاد و توصیه از سوی ما پذیرفته نیست.

وی افزود: معاونت امور زنان و خانواده با مشورت فرهیختگان و صاحبنظران برای حل مشکلات این حوزه به ویژه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، راهکارهای اجرایی و عملیاتی ارائه کند.

رئیسی در ادامه با قدردانی از اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در تأمین نهاده‌های دامی، گفت: لازم است در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسبی به ویژه به دامداران صورت گیرد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، و دادگستری بیش از گذشته به قیمت کالاها حساسیت داشته باشند، گفت: مردم باید درباره تأمین معیشت و سفره خود احساس امنیت کنند و بی‌ثباتی در بازار چه ریشه در کم‌کاری بدنه دولت داشته و چه ناشی از سوءاستفاده فرصت‌طلبان باشد، باید پیگیری جدی و فوری شود.

وی همچنین از وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به دلیل اینکه برای دومین ماه متوالی زمینه پرداخت حقوق و تأمین هزینه‌های جاری دولت را بدون استقراض از بانک مرکزی فراهم کردند، قدردانی کرد و گفت: امیدوارم این رویه ادامه یابد تا گرفتار آنچه پیشینیان به آن مبتلا شدند نشویم و با استقراض از بانک مرکزی، باعث افزایش پایه پولی و نرخ تورم نشویم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی هیات دولت هفته وحدت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن با ابراز تأسف از واکنش منفعلانه سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی در جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، تاکید کرد: امروز توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی گفت وگو با برخی از مدیران رسانه پیرامون آخرین تحولات مرتبط با جنگ غزه، افزود: حاکمان امت اسلامی یکصدا و منسجم برای کمک به فلسطین برخیزند و در مقابل جبهه استکبار بین المللی متحد شوند.

وحیدی تاکید کرد که حرمت مسجد الاقصی برای مسلمین جهان و تمام ادیان آسمانی حائز اهمیت است لذا ملت‌های آزادی خواه جهان برای روشنگری علیه جنایات اسرائیل وارد میدان شوند.

وی گفت: اسرائیل طی ۷ دهه گذشته مرتکب نسل کشی و جنایت جنگی علیه فلسطینیان شده است لذا اکنون وقت آن رسیده که نظام عدالت بین المللی جلوی وحشیگری‌های رژیم نامشروع صهیونیستی را بگیرد.

امام جمعه ملبورن بر لزوم رویکرد مشترک رهبران جهان اسلام برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه و تلاش برای فشار بر اسرائیل جهت برقراری آتش‌بس تاکید کرد.

کد خبر 6062504 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا
  • بازگشت وجه برنده نشدگان حراج سکه چه شد؟
  • توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد
  • فیلم| رئیسی: وحدت، مسئله مهم و راهبردی کشور است
  • رئیسی: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است
  • رونمایی از سامانه‌ای جدید، در جهت رفع دغدغه فعالان بازار سرمایه
  • فلسطین و غزه؛ مهمترین سخن و موضوع روز دنیا/ 20 دستور ویژه به مدیران برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم
  • پیگیری امور اقتصادی و معیشتی مردم اولویت امسال است