Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نقش بسیجیان و پاسداران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی بی‌بدیل و ماندگار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی عصر امروز در مراسم یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشنواره اظهار داشت: یکی از فرصت‌های بسیار خوب برای تبیین سیره عملی از مالک اشتر به عنوان یار وفادار امیرالمومنین(ع) جشنواره مالک اشتر است که این جشنواره در کنار شناسایی و معرفی رده‌ها و واحدهای برتر این فرصت‌های ارزشمندی را در اختیار می‌گذارد که باید از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین رویکرد برگزاری جشنواره مالک اشتر الگوسازی و تربیت الگو است و این جشنواره فضای خوبی برای رشد و ارتقای سایر واحدهای بسیج و سپاه فراهم می کند و جشنواره مالک اشتر سپاه محل بروز استعدادها، توانایی‌ها، خلاقیت‌ها و ابتکارات جوانان است و خوشبختانه بسیجیان و پاسداران استان مرکزی در این سال‌ها با انگیزه خوبی در این جشنواره حاضر شدند و رتبه‌های قابل توجهی نیز به دست آورده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف جشنواره مالک اشتر رسیدن به نقطه مطلوب در امور سپاه و بسیج است و ملاک مطلوبیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری مسیر تعالی را به خوبی ترسیم کرده‌اند.

فرمانده سپاه استان مرکزی: دشمنان ملت ایران به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی زمین‌گیر شده‌اند فرمانده سپاه استان مرکزی: خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های الهی مهمترین پیام شهدا است

وی بیان کرد: رسیدن به نقطه مطلوب یکی از مسائل قرآنی است بنابراین دقت در امور و اجرای صحیح ماموریت‌ها همراه با انگیزه مورد تاکید در سایه فعالیت‌های سپاه و بسیج است و جشنواره مالک اشتر در راستای رشد و شکوفایی فردی و سازمانی تاکنون نتایج و خروجی‌های بسیار خوبی داشته و توانسته سپاه و بسیج را در رسیدن به اهداف و آرمان‌ها یاری کند.

عبدی عنوان کرد: جشنواره مالک اشتر سپاه در کنار همه ماموریت‌ها و رسالت‌ها بسیجیان و پاسداران را با سیره و رفتار مالک اشتر آشنا می کند و مالک اشتر بودن و مالک اشتر ماندن را می‌آموزد که برای ماندن در این مسیر باید چه برنامه‌ای داشته باشیم بنابراین باید از این فرصت گران بها به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بسیجیان و پاسداران مجاهد و ولایی استان مرکزی در صحنه‌های مختلف خدمت‌رسانی پیشتاز هستند و یازدهمین جشنواره مالک اشتر با عنوان «شجاعت و توکل، بصیرت و توسل، مردمی و جهادی قاسم سلیمانی» برگزار شد که بسیجیان ، پاسداران و رده های مختلف اقشاری سپاه در این دوره خوش درخشیدند.

انتهای پیام/711/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیجیان و پاسداران جشنواره مالک اشتر انقلاب اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«دوم اردیبهشت سالروز یک رویداد مهم در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است روزی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و از آن زمان تا به امروز خدمات ارزنده‌ای در دفاع از کیان کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام ارائه کرده است.

بی شک نقش سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و در عرصه تولید قدرت دفاعی و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و کمک رسانی به مردم مناطق محروم، سیل زده و زلزله زده و آسیب دیدگان از بیماری کرونا نقشی برجسته و بی‌بدیل بوده و در تمام عرصه‌های حساس نظام خوش درخشیده است.

همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.» امروز می‌بینیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح با آمادگی کامل از مرزهای آبی، خاکی و هوایی کشور پاسداری می‌کند و به برکت وجود این عزیزان دشمنان قسم خورده نظام جرأت دست اندازی به خاک پاک کشور اسلامی ما را ندارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل‌ها، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی از تلاش‌ها و زحمات نیروهای سلحشور و شجاع سپاه پاسداران که با عملیات قدرتمند و غرور آفرین وعده صادق علاوه بر افزایش امنیت و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی باعث شادی و شعف در بین همه مردم و دلسوزان و دوستداران نظام شدند قدردانی کرده و موفقیت روز افزون این عزیزان در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت و عدالت‌گستر جهان حضرت صاحب‌الزمان (عج) را از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 746637

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است
  • سپاه تا پای جان مدافع مردم و انقلاب