Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@20:39:27 GMT

شرایط ثبت نام مسکن حمایتی +لینک

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۸۲۱

شرایط ثبت نام مسکن حمایتی +لینک

فرم سبز ج چیست؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، فرم سبز ج ، استعلامی است که ثابت می‌کند شما تاکنون وام و تسهیلات دولتی برای زمین و مسکن استفاده نکرده‌اید. البته این موضوع شامل حال افرادی که اوراق وام مسکن را خریداری کرده‌اند نمی‌شود و فقط مشمول کسانی است که با سپرده‌گذاری در بانک مسکن وام گرفته‌اند.

چگونه فرم سبز ج بگیریم؟

نیاز به کار خاصی از جانب شما نیست و سامانه به صورت خودکار از بانک مسکن استعلام می‌گیرد، اگر جواب مثبت بود فرم سبز ج را دریافت می‌کنید اگر جواب منفی بود فرم شما قرمز می‌شود و از فهرست متقاضیان مسکن حمایتی کنار گذاشته می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ثبت نام مسکن حمایتی اینجا کلیک کنید مراحل ثبت نام مسکن حمایتی چیست؟

 اطلاعات هویتی سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل او که دارای شروط چهارگانه اعلام شده هستند به همراه شهر مورد تقاضا، باید توسط متقاضیان در سامانه وارد شود. بعد از پالایش اولیه و بعد از آنکه متقاضیان، واجد شرایط شناخته شدند از پذیرفته شدگان برای مراجعه حضوری به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و یا سایر دستگاه‌های کارگزار و مجری از جمله بنیاد مسکن، دعوت می شود تا سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا پالایش شود. بعد از کنترل سابقه پنج سال سکونت پذیرفته‌شدگان و واجدان شرایط در استان‌ها، در نهایت تایید نهایی می‌شوند و متقاضیانی که صحت مدارک آنها تایید شده است، برای تشکیل حساب سپرده به بانک معرفی می‌شوند و پس از آن به پروژه‌های شروع شده و یا در حال احداث معرفی خواهند شد.

برای تحویل مسکن حمایتی قرعه‌ کشی می‌شود؟

فعلا وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای در این زمینه ندارد و باید دید که تقاضا برای مسکن حمایتی چقدر است و قرار است چقدر مسکن عرضه شود تا در این زمینه تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود.

جزییات ثبت نام روز اول در ساعت اولیه ثبت‌نام طرح «نهضت ملی مسکن» حدود ۱۰ هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند و ۲۱ هزار نفر نیز در حال طی کردن شرایط ثبت‌نام هستند که این میزان در حال افزایش است. ثبت‌نام‌ متقاضیان مسکن در سامانه ثمن (saman.mrud.ir) طرح‌نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه ۲۸ مهرماه) آغاز شد و به مدت یک‌ماه تا ۲۸ آبان امسال ادامه دارد.  امکان ثبت‌نام به شکل شبانه‌روزی برای متقاضیان فراهم است . چنانچه مشکلی در شرایط و نحوه ثبت‌نام وجود داشته باشد متقاضیان باید به بخش تماس با ما مراجعه کرده و در ساعت‌های اداری با شماره‌گیری شماره‌های ۰۲۱۸۸۶۴۶۳۹۰ تا ۹۴ در ساعت اداری نسبت به دریافت پاسخ و رفع ابهامات پیش‌رو، اقدام کنند. پربیننده ترین ثبت‌ نام مسکن حمایتی ( لینک + جزییات) سایت ثبت نام مسکن حمایتی (لینک) تشکیل کمیته ویژه بررسی واردات خودرو در مجلس / ورود ۶۰تا ۸۰هزار خودروی خارجی برای تعدیل قیمت ها دلار تا ۱۴۰۶؛ پیش‌ بینی سازمان برنامه محقق می‌ شود؟ قیمت مبل راحتی + جدول / ۲۷مهرماه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام مسکن حمایتی فرم سبز ج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: از تامین ۴ میلیون واحد مسکن هدف گذاری شده، عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، روح‌الله اکبری در حاشیه مراسم آغاز عملیات آماده سازی سایت 205 هکتاری سمنان که امروز پنجشنبه 30 فروردین و همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: عملیات ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد که 500 هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح‌های نهضت ملی مسکن که حدود 200 هزار واحد را شامل می شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه 260 هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، گفت: بخشی دیگر تعهد دولت، در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث 490 هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی به منظور ساخت مسکن در روستاها تا کنون 400 هزار قطعه زمین شناسایی شده، اظهار کرد: از این تعداد 80 هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی گفت: عملیات ساخت در حوزه شهری در اراضی دولتی با اجاره 99 ساله به متقاضیان عرضه می شود که 400 هزار قطعه زمین در قالب گروه ساخت، ساخت انفرادی و طرح جوانی جمعیت به متقاضیان تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی