Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@19:33:23 GMT

بیت کوین به مرز 64هزار و 500دلار رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۸۹۶

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین به مرز 64 هزار و 500 دلار رسیده است. ناطقان: به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین 3.12 درصد بالا رفت و هم اکنون 64 هزار و 377 دلار معامله می‌شود. این قیمت نسبت به هفته پیش 17 درصد رشد کرده و ارزش کل بازار جهانی بیت کوین را به 1213 میلیارد دلار رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در 24 ساعت گذشته همچنین 575 هزار بیت کوین به ارزش 37 میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت کوین های جهان هم امروز به 18 میلیون و 849 هزار و 93 عدد رسیده است.

امروز تقریبا همه ارزهای مطرح بازار مثبت بودند، به گونه‌ای که اتریوم هم 3.4 درصد بالا رفت و رقم 33 هزار و 943 دلار را لمس کرد. کاردانو هم 1.2 درصد رشد کرد و 2.15 دلار قیمت‌گذاری شد. رشد ریپل 2.5 درصد بود و هم اکنون هر عدد از آن 1.12 دلار دست به دست می‌شود. داوج کوین هم 2 دهم درصد کاهش قیمت داشت و هم اکنون 24 سنت در حال جابجا شدن است.

به طور کلی در 24 ساعت گذشته 89 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش کل این بازار 2556 میلیارد دلار رسیده است.

تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم اکنون 12 هزار و 915 نوع است. منبع: فارس برچسب ها: بیت کوین ، افزایش قیمت ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیت کوین افزایش قیمت بازار ارزهای مجازی میلیارد دلار بازار جهانی هم اکنون بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد

قیمت جهانی طلا امروز، سه‌شنبه (۲۶ مارس) به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا افزایش یافت زیرا تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های تورم ایالات‌متحده که اواخر این هفته منتشر می‌شود، می‌تواند زمان‌بندی اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را در سال جاری روشن کند.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۱۷۲ دلار و ۸۲ سنت رسید و هر اونس طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۱۷۳ دلار و ۷۰ سنت رسید. شاخص دلار آمریکا در برابر رقبای خود ۰.۳ درصد کاهش یافت و طلا را برای سایر دارندگان ارز ارزان تر کرد.

قیمت طلا در هفته گذشته پس از آنکه سیاستگذاران فدرال رزرو اعلام کردند که با وجود بالا بودن تورم اخیر، همچنان انتظار دارند تا پایان سال ۲۰۲۴ نرخ بهره را تا سه چهارم درصد کاهش دهند، به بالاترین حد خود رسید.

آستن گولسبی، رئیس بانک فدرال شیکاگو گفت که در جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو هفته گذشته، سه کاهش نرخ بهره را برای سال جاری انجام داد. در همین حال، لیزا کوک، رئیس فدرال رزرو هشدار داد که بانک مرکزی ایالات متحده باید با دقت عمل کند و تصمیم می‌گیرد که چه زمانی کاهش نرخ بهره را آغاز کند.

سرمایه‌گذاران اکنون منتظر داده‌های شاخص هزینه‌های مصرف شخصی ایالات متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. شاخص هزینه‌های مصرف شخصی در ماه فوریه ۰.۳ درصد افزایش یافته است که باعث می‌شود سرعت سالانه ۲.۸ درصد حفظ شود.

بر اساس ابزار FedWatch گروه CME، معامله‌گران به احتمال ۷۰ درصد قیمت‌گذاری می‌کنند که فدرال رزرو در ماه ژوئن کاهش نرخ بهره را آغاز کند. نرخ بهره پایین‌تر، هزینه فرصت نگهداری شمش را کاهش می‌دهد.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره ۲۴.۶۸ دلار ثابت بود، پلاتین ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۹۰۶ دلار و ۱۰ سنت رسید و پالادیوم ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۰۰۹ دلار و ۱۴ سنت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • سقوط بیت‌کوین
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • تحلیلگران در مسیر صعود بیت‌کوین سردرگم شدند
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • بازار رمزارز‌ها / صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين
  • صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار