Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم : علی درویش پور در همایش بزرگ هفته وحدت اسلامی، ضمن خوش آمدگویی و تبریک این مناسبت، ادامه داد: امروز گرد هم آمده ایم که بگوییم هفته وحدت، نماد پیمان با راه و روش اسلام در خط امام و رهبر معظم انقلاب است.

وی اضافه کرد: امروز همه با هم برای جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) گرد هم آمدیم و در کنار هم جشن برادری و یکپارچگی و همدلی را برای یکدیگر یادآوری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: مناسبت هفته وحدت متعلق به همه افرادی است که دین اسلام را به روشنی، برابری و برادری و کرامت نفس می شناسند.

درویش پور افزود: در مناسبت هفته وحدت باید یادآوری کنیم که پرچم خوشرنگ و پرغرور جمهوری اسلامی، رشادت های شهیدان این سرزمین و قداست این خاک مقدس همه و همه مدیون وحدت و یکپارچگی این ملت بوده اند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز مهمترین موضوع حفظ وحدت بین امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: وحدت ملت ما شکوه و عظمت ایران اسلامی را با دووام و ماندگار می کند.

براساس این گزارش، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این همایش گفت: موانع وحدت اسلام یک بحث سیاسی است و گاهی دشمنان به واسطه مسلمانان این موانع را ایجاد می‌کنند که سلطه طلبی یکی از این موانع است.

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب تصریح کرد: اگر جهان اسلام وحدت داشته باشد هیچ دشمنی توانایی رویارویی با امت واحده اسلام را ندارد و سیره پیامبر اکرم (ص) و رفتار ائمه معصومین (ع) بهترین نماد برای ایجاد وحدت اسلام است که برای همگرایی مسلمانان باید به آن تاسی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز گفت: برای همگرایی امت واحده اسلامی در عرصه های سیاسی و اقتصادی باید بسترهای مختلف وحدت از جمله تعاملات جهان اسلام و نیز جغرافیای نزدیک مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: عقلانیت باید به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای وحدت در جامعه مطرح شود تا با گفتگوی عقلانی روز به روز به وحدت حداکثری نزدیک شویم.

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا باوقار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان نیز تصریح کرد: امروز امیدواریم جامعه اسلامی وحدت احرار را در میدان عمل دنبال کند؛ وحدتی نه از سر زور؛ بلکه براساس باور به آن برسیم و به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهر قشم نیز در همایش بزرگ وحدت اسلامی، گفت: امروز خوشبختانه در جزیره قشم همدلی و اتحاد کم نظیری بین علما و مردم شیعه و اهل سنت وجود دارد که امید است با نزدیکی روز افزون دل‌ها به یکدیگر، این اتحاد همیشه پابرجا و ثابت بماند.

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: وحدت و یکپارچگی لازمه اقتدار و امنیت امت است و امروز به برکت جمهوری اسلامی، رهبر و مسوولان این نظام، کشور از امنیت و وحدت پایداری برخوردار است.

همایش هفته وحدت با حضور علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و نماینده سرپرست حجاج ایرانی، حجت الاسلام هادی اکبری، مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام محمدعلی عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، امامان جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان قشم و دیگر مسوولان و علمای شیعه و اهل سنت هرمزگان و قشم در شهر لافت قشم برگزار شد.

48

کد خبر 1565637

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد نماینده ولی فقیه حجت الاسلام ولی فقیه وحدت اسلام هفته وحدت اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» شب گذشته در همایش پیشکسوتان ارتش که در سپاه شهرستان جویبار برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس بخش برجسته‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی مقابل دشمنانی قرار گرفت که مجهز به سلاح‌های روز دنیا بودند و آنچه که رزمندگان اسلام را در مقابل دشمن و نظام سلطه پیروز کرد روحیه حماسی و ایمان رزمندگان اسلام بود.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان هستیم، ادامه داد: امروز حماسه‌هایی که در غزه و بسیاری از کشور‌های اسلامی رقم می‌خورد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران الگوبرداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه عظمت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری‌های رزمندگان اسلام است و باید در تاریخ بماند اضافه کرد: خاطرات رزمندگان باید مکتوب شود و ما وظیفه داریم این رشادت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه این خاطرات باید برای نسل‌های امروز و آینده روایت شود، تصریح کرد: امروز باید هم خاطرات و هم آثار دفاع مقدس در موزه‌های دفاع مقدس نگهداری شود، تصریح کرد: برگزاری این برنامه برای نسل امروز که در معرض و آماج حملات دشمن قرار دارد و در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای که ایمان و باور جوانان ما را مورد هدف قرار داده نوعی جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار سلامی با عنوان اینکه امروز جوانان ما باید از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس درس بگیرند، گفت: امنیت و آسایش امروز مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این برنامه بر لزوم جمع آوری خاطرات دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

«کمال رستمعلی» فرماندار جویبار نیز با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم ولایت مداری را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز هم پاسداران سپاه با تکیه بر اصل ولایتمداری قلب رژیم خبیث صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: هنوز ابعاد عملیات «وعده صادق» مشخص نشده است، امروز خبرنگار بی بی سی اعلام کرد که آنچه در پایگاه رژیم صهیونیستی دیدم موجب هراس و وحشت من شده است.

دیگر خبرها

  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • سفر رئیسی به پاکستان حامل پیام وحدت برای منطقه و جهان اسلام است
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی