Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: بازگشت به جایگاه و مسیر اصلی خود در راستای افزایش میزان تولید و صادرات از راهبردهای دبیرخانه مناطق آزاد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سعید محمد عصر امروز در دیدار با فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به ظرفیت‌های بالا در مناطق آزاد اظهار داشت: مردم گیلان شایسته بهره‌مندی از امکانات رفاهی، زیرساختی و اقتصادی بیشتر و توسعه‌ یافته‌تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به اهمیت تبادل نظر بین مناطق آزاد و سپاه استان خاطرنشان کرد: لازم است راهکارها و ساز و کارهای همکاری مناطق آزاد و منطقه آزاد انزلی با سپاه استان گیلان به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

مشاور رئیس جمهور برخی راهبردهای دبیرخانه مناطق آزاد را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بازگرداندن این مناطق به جایگاه و مسیر اصلی خود در راستای افزایش میزان تولید و صادرات از جمله راهبردهای دبیرخانه مناطق آزاد است.

استاندار گیلان از هیئت دولت رای اعتماد گرفت + سوابقمجوز برداشت از معادن استان گیلان در صورت اثبات اثرات مخرب بر محیط‌زیست لغو می‌شودسپاه گیلان آماده واکسیناسیون تمام مردم استان در سریع‌ترین زمان ممکن است

فرمانده سپاه استان گیلان نیز در این دیدار با اشاره به برخی موهبت‌های این استان اظهار داشت: استان گیلان بیش از هشت شهید تقدیم نظام کرده است و از نظر تعداد ایثارگران نیز در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.

سردار محمد عبدالله‌پور گفت: مردم گیلان با توجه به ازخودگذشتگی‌ها و رشادت‌هایی که در راه انقلاب و نظام مقدس اسلامی داشتند و همچنین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی، لازم است که از خدمات بهتر و بیشتری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/612/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان سپاه استان مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر دوشنبه در کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر اظهار کرد: تحول در ساختار علمی دانشگاه خلیج‌فارس در زمینه انرژی هسته‌ای یک نیاز است.

استاندار بوشهر بیان کرد: با شکل‌گیری یک دانشکده در این حوزه، رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی گسترش و توسعه هوش مصنوعی در صنایع مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا برای تحول در بخش‌های مختلف، طراحی لازم توسط دانشجویان و جوانان بومی استان انجام شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه تصمیمات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران جهادی و به موقع است اظهار داشت: آغاز ساخت آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۷۰ هزار مترمکعب در جوار نیروگاه اتمی بوشهر با تأکیدات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اجرایی شد و اکنون روند ساخت آن تسریع یافته است.

وی با بیان اینکه این آب‌شیرین‌کن تا ظرفیت ۱۵۰ هزار مترمکعب قابل توسعه و گسترش است افزود: علاوه بر این، ساخت ۲ نیروگاه اتمی دیگر هر کدام به ظرفیت هزار و ۷۵ مگاوات در جوار نیروگاه فعلی اتمی بوشهر در دست ساخت است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن، تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳ هزار مگاوات افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر ساخت ۲ هنرستان در حوزه فناوری هسته‌ای در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با موافقت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ساخت ۲ هنرستان مرتبط با فناوری هسته‌ای در مرکز استان بوشهر ساخته و راه‌اندازی می‌شود که یکی از آنها در حال اجرا است و طراحی بعدی نیز در هنرستان حاج جاسم بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6085604

دیگر خبرها

  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • ۵۰۵ میلیون دلارحجم صادرات و صادرات دوباره از قشم
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • رطوبت هوا در خوزستان افزایش می‌یابد
  • کاهش مالیات بر تولید؛ چگونه؟/ مالیات غیرمولدها باید افزایش یابد
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد