Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو عضو خارجی تیم فوتبال استقلال در دیدار امروز تیم‌شان مقابل هوادار غایب خواهند بود.

دو خارجی باشگاه استقلال نمی توانند امروز تیمشان را مقابل هوادار همراهی کنند.

به گزارش طرفداری، رسانه رسمی استقلال در این خصوص نوشت:

گابریله پین و کوین یامگا به دلیل آماده نشدن ضمانت بانکی‌شان استثنائا در این مسابقه تیم استقلال را همراهی نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکل فقط برای این مسابقه است و از هفته دوم لیگ برتر این دو عضو خارجی تیم استقلال مشکلی برای همراهی این تیم نخواهند داشت.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس خواننده موسیقی پاپ اسپانسر استقلال شد! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی! لوکاکو به 9 زبان صحبت می‌کند و بیل فقط انگلیسی می‌داند/ یوفا منتشر کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلخی دوچندان شکست مقابل ذوب‌آهن برای بانوان هوادار تراکتور

با توجه به مشکلاتی که برای بانوان هوادار تراکتور در دیدار با ذوب‌آهن پیش آمد، تلخی شکست سنگین خانگی سرخ‌پوشان برای آنها دوچندان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم فوتبال تراکتور برای نخستین‌بار روز گذشته با حضور بانوان هوادارش در دیداری لیگ برتری به میدان رفت، اما نتیجه این دیدار موجب شد خاطره تلخی برای هواداران این تیم رقم بخورد.

علاوه بر نتیجه 4 بر یک شکست سنگین خانگی مقابل ذوب‌آهنی که در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده بود، نخستین تجربه حضور بانوان در بازی لیگ برتری تراکتور نیز مشکلاتی برای آنها داشت که باعث شد تلخی شکست مقابل ذوب‌آهن بیشتر شود که در ادامه به برخی از این مشکلات می پردازیم.

بلیت‌فروشی و حضور در ورزشگاه

باشگاه تراکتور به عنوان متولی فروش بلیت‌های دیدار تراکتور و ذوب‌آهن، نتوانست آن طور که باید شرایط خرید بلیت را برای بانوان مهیا کند که این مشکل در ادامه با ورود کانون هواداران این باشگاه برطرف شد، با این‌ حال ورود بانوان به داخل ورزشگاه نیز با مشکلاتی مواجه بود که از جمله آنها انتظار طولانی‌ مدت در گیت‌های ورودی و ازدحام در ورودی‌های جایگاه بانوان اشاره کرد.

یکی از موضوعاتی که مورد انتقاد بانوان هوادار تراکتور بود، نبود مدیریت واحد در خصوص ورود آنها به ورزشگاه بود. هماهنگی بیشتر و بهتر بین اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و باشگاه تراکتور می‌توانست بخشی از مشکلات بانوان از جمله بلیت‌فروشی، انتقال به ورزشگاه، ورودی‌های جایگاه بانوان و غیره را برطرف سازد.

بلاتکلیفی در صندوق امانات

در حالی‌ که پیش از ورود بانوان هوادار تراکتور به ورزشگاه برخی از اقلام به عنوان امانت از آنها دریافت شده بود تا پس از پایان بازی و هنگام خروج از جایگاه به آنها تحویل داده شود، مسئولان امر آن طور که باید نسبت به انجام وظایف خود عمل‌نکرده و باعث ایجاد مشکلاتی برای بانوان شدند.

از سوی دیگر ایجاد ازدحام در مقابل نمازخانه سکوی بانوان که تبدیل به صندوق امانات شده بود، چهره نامناسبی به محل حضور بانوان تراکتوری بخشیده بود. این در حالی است که باشگاه تراکتور به عنوان میزبان و هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به عنوان متولی برگزاری بازی در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان می‌توانستند با هماهنگی و پیش‌بینی موارد این‌ چنینی، جایگاه‌های بیشتری برای دریافت امانات اختصاص داده و از ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری کنند. بر اساس برخی شنیده‌ها، ظاهراً برخی از بانوان در پایان بازی موفق به یافتن امانات خود در محل صندوق امانات نیز نشدند.

در نهایت آن طور که مشخص است، تلاش زیادی برای فراهم‌کردن زیرساخت‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای حضور بانوان هوادار تراکتور در بازی‌های این تیم صورت‌ گرفته، اما عدم وجود مدیریت واحد و عدم تکمیل زیرساخت‌ها در نخستین دیدار خانگی تراکتور در لیگ برتر که با حضور بانوان هوادار این تیم برگزار شد، تلخی شکست مقابل ذوب‌آهن را بیشتر کرد.

لزوم تکمیل زیرساخت‌ها

به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور به همراه هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی باید با برگزاری جلسات با مسئولان کانون هواداران تراکتور هر چه سریع‌تر ایرادات و نواقص موجود در جایگاه بانوان ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را برطرف کرده و زیرساخت‌های لازم برای میزبانی شایسته از بانوان هوادار تراکتور را فراهم کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)
  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • خبر خوب برای نکونام؛ این بازیکن استقلال آماده شد
  • هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)
  • تلخی دوچندان شکست مقابل ذوب‌آهن برای بانوان هوادار تراکتور
  • پنجمین کلین‌شیت پیاپی سیدحسین مقابل ایرالکو