Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص عدم حضور دو بازیکن باشگاه آلومینیوم اراک در اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال، صادر کرد.  

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، در خصوص تخلف انتسابی به باشگاه آلومینیوم اراک و امیر هوشمند و ساسان حسینی مبنی بر ممانعت از حضور نامبردگان در اردوهای آماده سازی و اعزامی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال و عدم همراهی تیم ملی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم حضور بازیکنان دعوت شده فوق در اردوی تیم که از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۵لی ۱۴۰۰/۰۷/۲۳برگزار شده ، دفاعیات بلاوجه باشگاه آلومینیوم اراک و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلف انتسابی به باشگاه موصوف و آ امیر هوشمند و ساسان حسینی محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس مستند به ماده ۸۳ مقررات انضباطی آقایان امیر هوشمند و ساسان حسینی هریک به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت از همراهی تیم باشگاهی خود و باشگاه آلومینیوم اراک نیز به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای صادره با رعایت بند ۳ ماده ۱۰۳ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت یک هفته قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی هفته وحدت تیم ملی امید آلومینیوم اراک کمیته انضباطی ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی هفته وحدت باشگاه آلومینیوم اراک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام سایت سازمان لیگ، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت  طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک