Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه جهاددانشگاهی، حمیدرضا طیبی در حکم انتصاب سعیدی کیا آورده است: لازم است برنامه اجرای طرح‌ها تهیه و تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دستگاه‌های ذی‌ربط جهت حمایت و تأمین اعتبار موردنیاز منعقد گردد و تحت نظر شما و رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در پژوهشگاه اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد سعیدی کیا با مدرک کارشناسی ارشد رشته راه و ساختمان (عمران)  از سال 1364 تا 1372 به‌عنوان ‬وزیر راه و ترابری مشغول فعالیت بود و پس‌ازآن در سال‌های 1376 تا 1379 به‌عنوان ‬وزیر جهاد سازندگی در کابینه حضور داشت. وی در بازه زمانی  1384 تا 1388 مسئولیت وزارت مسکن و شهرسازی را بر عهده داشت.

او در 31 تیر 1393 با حکم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب به سمت ریاست بنیاد مستضعفان و جانبازان انتخاب شد و پنج سال در این سمت باقی ماند.

ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قائم‌مقام و معاون هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عضو اصلی شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان و رییس سازمان نظام‌مهندسی از دیگر سمت‌هایی است که مهندس سعیدی کیا در کارنامه خود دارد.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی بنياد مسكن انقلاب اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی محمد سعیدی کیا جهاد دانشگاهی حمیدرضا طیبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی بنياد مسكن انقلاب اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی سازمان جهاد دانشگاهی بنياد مسكن انقلاب اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی محمد سعیدی کیا جهاد دانشگاهی حمیدرضا طیبی سعیدی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد

به‌گزارش خبرگزاری مهر، جهادگر جهاد دانشگاهی استان اردبیل عنوان برگزیده شصت و دومین سال آئین جایزه نوبل ایرانی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳، را کسب کرد.

سید کریم تهامی، عضو جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در جمع ۴۳ نخبه برگزیده کشور نامزد دریافت جایزه نوبل ایرانی «جایزۀ البرز ۱۴۰۳» در حوزه بیوتکنولوژی کشاورزی شد.

جایزه البرز نخستین و باسابقه‌ترین جایزه علمی کشور با بیش از نیم قرن قدمت است که از سال ۱۳۴۲ با هویت مستقل عنوان‌دار جایزه نوبل ایرانی است.

لازم به ذکر است مراسم اهدای جایزه نوبل ایرانی با حضور مقامات عالی کشور روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران به صورت زنده برگزار خواهد شد.

کد خبر 6085732

دیگر خبرها

  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • سعیدی نماینده مجلس: با این روش‌ها در خیابان ها نمی توانیم مردم را به آموزه های اسلام نزدیک کنیم / بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران