Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این نمایشگاه بین المللی ۲۷۹ شرکت از ۱۷ کشور از جمله پنج شرکت ایرانی توانمندی های خود در حوزه های مختلف ساختمان و تولید مصالح ساختمان را به دید نمایش گذاشتند .

 در این نمایشگاه همچنین  تولیدات شرکت های ایرانی در حوزه های راه سازی، سد سازی، عایق، تجهیزات ساختمان و سفال های نسوز و سیستم های گرمایشی  نمایش می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کیفیت خوب مصالح ساختمانی تولیدات ایران، مورد توجه شرکتهای ساختمانی و مهندسان خارجی حاضر در این نمایشگاه بین المللی  قرار گرفته است .

  سید عباس موسوی سفیر جموری اسلامی ایران ، این نمایشگاه بین المللی را برای معرفی تولیدات شرکت های کشورمان با کیفیت بالا فرصتی مناسب دانست .

  وی با اشاره به این که روابط اقتصادی و تجاری ایران و جمهوری آذربایجان همیشه از یک ثبات و شیب رشد خیلی خوبی برخوردار است ، افزود : بر این اساس حجم گردش گردش تجاری دو کشور در نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است .

 نمایشگاه بین المللی ساختمان باکو فرصت خوبی را برای شرکت های ایرانی فراهم کرده است که علاوه بر شناخت از نیازهای مصالح ساختمانی جمهوری آذربایجان در زمینه  بازسازی مناطق آزاد شده جمهوری آذربایجان هم مشارکت داشته باشند .

برچسب‌ها آذربایجان باکو ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان باکو ایران آذربایجان باکو ایران نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، قرار است بیش از 5 هزار دانش آموز از این نمایشگاه بازدید کنند .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • جمهوری آذربایجان به مناقشه ایران و اسرائیل کشیده می‌شود؟
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند