Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هدف ما در آستانه تغییر شرایط کرونایی و در پساکرونا اجرای طرح نظارت به شکل اینترنتی و در قالب سامانه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

او افزود:  با اجرای این طرح اطلاعات واحد‌های گردشگری در سامانه‌های مربوطه به‌روزرسانی می‌شود و ضمن پیشگیری از ایجاد مشکلات برای زائران و گردشگران، پیش از اینکه زائر و گردشگر وارد پروسه اداری سنتی رسیدگی به شکایت شود، به مشکل و شکایتش رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی تاسیسات گردشگری ادامه داد: در جلسات هم‌اندیشی با اعضای تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری وضعیت تاسیسات گردشگری استان بررسی شده تا در راستای رعایت منشور حقوق گردشگر بازرسی‌های مستمر در این زمینه اجرا شود.

بیشتر بخوانید

تشدید نظارت بر اماکن اقامتی مشهد در دهه آخر صفر


بیدخوری بیان کرد: با توجه به تغییر و بهبود شرایط کرونایی دوباره سفر‌ها آغاز شده و زائران و گردشگران به مقاصد گردشگری استان سفر می‌کنند، مشهد هم به عنوان قطب زیارتی و گردشگری در کشور همیشه مورد توجه و مقصد سفر مردم است.

او تصریح کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که گردشگر با خیالی آسوده، بدون مشکل و با اطمینان از این که حقوقش رعایت شده، سفر کند و در صورتی که اعتراضی داشته باشد، بلافاصله به آن رسیدگی خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تأکید کرد: نظارت‌ها شامل صدور تذکر، اخطار و تعلیق واحد‌ها می‌شود و حتی در مراحل بعدی در صورت تکرار موجب تعطیلی تاسیس گردشگری متخلف خواهد شد؛ البته برای افرادی که قوانین را رعایت می‌کنند نیز تشویق‌هایی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری خراسان رضوی مراکز اقامتی محدودیت های کرونایی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه دسترسی سدکنگیر واقع در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

منبع: مهر

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد