Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مودی روز چهارشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولویت اصلی حضوری کردن آموزش و تامین سلامت معلمان، دانش آموزان و اولیای آن ها است براین اساس با همکاری خوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان برای واکسیناسیون این جامعه هدف برنامه ریزی شده است.

وی گفت: تاکنون در مجموع ۷۷ هزار و ۳۰ نفر از دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودی با بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش برحضوری کردن کلاس های درس است گفت: از اول آبان ماه مدارس شهری با جمعیت کم، حضوری  می‌شود و همچنین از  ۱۵ آبان ماه تمامی مدارس به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مودی تعداد کلاس های درس را  در مجموع ۸۶ هزار و ۶۵ کلاس درس در استان اعلام کرد و اظهارداشت: در این کلاس ها ۱۸۵ هزار  دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: یک و نیم درصد دانش آموزان در کشور در خراسان شمالی مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۴۸ درصد دختر و ۵۲ درصد پسر هستند.

مودی اظهار داشت: ۳۸ درصد مدارس در مناطق روستایی و ۶۲ درصد نیز در مناطق شهری وجود دارد.

 ۹۱ درصد فرهنگیان استان واکسن کرونا را دریافت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همچنین تاکنون ۹۱ درصد فرهنگیان استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مودی افزود: با برنامه ریزی انجام شده تا نیمه آبان ماه تمامی فرهنگیان دُز اول و دُز دوم را دریافت می‌کنند تا در زمینه کلاس های حضوری دغدغه ای نداشته باشیم.

وی از مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان خواست تا به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن  کرونا را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی پیشتر اعلام کرده بود  تا ۲۰ مهرماه سال جاری تمامی دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال دُز اول واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها بجنورد مدارس خراسان شمالی واکسن کرونا دانش‌آموزان فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس خراسان شمالی بجنورد مدارس خراسان شمالی واکسن کرونا دانش آموزان فرهنگیان کرونا را دریافت خراسان شمالی دانش آموزان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: امسال برای اجرای این طرح، ۱۶ مدرسه بعنوان پایگاه مطالعاتی نوروزی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مسعود فلسفی نژاد افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح و حضور مستمر، منظم و برنامه ریزی شده در کلاس‌های جبرانی و تقویتی رشته‌های مختلف، ضمن ارتقای توان علمی خود، آماده کنکور سراسری پیش رو می‌شوند.

وی گفت: امسال طرح اعتکاف علمی مدارس در دو روش ۲۴ ساعته و ۱۱ ساعته اجرا شده و ۱۶ مدرسه‌ی در نظرگرفته شده برای این طرح با پهن کردن سفره‌های افطار و سحر در خدمت دانش آموزان هستند.

انجام مشاوره‌های تحصیلی متناسب با هر رشته و ارائه راهکار‌های مقابله با استرس برای دانش آموزان پای کنکوری، از دیگر مزیت‌های شرکت در این طرح است.

طرح اعتکاف علمی دانش آموزی از ۲۸ اسفند پارسال آغاز شده و تا ۱۳ فروردین امسال ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی