Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن نظام خیرآبادی روز چهارشنبه در گناباد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخش عمده اعتبارات تامین اجتماعی از محل پرداخت حق بیمه مشاغل آزاد و کارفرمایان تامین می شود و هر اندازه حوزه اشتغال و تولید رونق بیشتری بگیرد، شاهد کاهش بیشتر مسائل و تنگناهای تامین اجتماعی خواهیم بود و در مقابل اگر تولید با مشکلات بیشتری مواجه باشد، مسائل حوزه تامین اجتماعی نیز زیادتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دولت سیزدهم با برنامه ریزی هدفمند و حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی از طریق پرداخت تسهیلات، در کاهش تنگناهای ارائه خدمات به بیمه شدگان سهیم خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: با توجه به آنکه بیش از ۶۵ درصد از اشتغال استان مربوط به بخش خدمات است، شیوع ویروس کرونا از اواخر سال ۱۳۹۸ تاکنون، مشکلات زیادی را برای این بخشها و کارآفرینان و شاغلان این بخش ایجاد کرده است و ۱۵ رسته شغلی به دنبال شیوع بیماری کووید ۱۹ متضرر شده اند.

وی گفت: این سازمان از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ برای حمایت از اقشار آسیب پذیر طی چهار نوبت اقدام به امهال بیمه های کارفرمایان کرده و به جای دریافت ۳۰ درصد حق بیمه، تنها ۱۰ درصد سهم کارفرما و بیکاری را از متصدیان این واحدها دریافت کرده است.

نظام خیرآبادی گفت: شیوع کرونا در کنار همه مسائل و مشکلاتی که برای بخشهای مختلف به دنبال داشت، موجب گسترش خدمات غیرحضوری در بخش های مختلف و از جمله تامین اجتماعی نیز شد.

وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در قالب طرح "۳۰۷۰" گسترش خدمات غیرحضوری به افراد زیر پوشش و جامعه هدف را اولویت خود قرار داده است و هم اکنون ۳۰ خدمت تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری ارایه می شود و با گسترش کامل خدمات غیرحضوری، سالانه ۷۰ میلیون نفر از افراد زیر پوشش این سازمان از مراجعه به شعب بیمه بی نیاز می شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ضریب نفوذ خدمات تامین اجتماعی در جمعیت شهری این استان ۶۵ درصد و در کل جمعیت استان ۴۶ درصد است، و هزار و ۴۰ نفر از کارکنان در ۲۷ شعبه مشغول خدمت رسانی به بیمه شدگان این بیمه هستند.

تامین اجتماعی در قالب شعبه اصلی در گناباد و نمایندگی اقماری در بجستان مشغول ارایه خدمت به ۶۸ هزار نفر از بیمه شدگان است که از این تعداد ۲۰ هزار نفر را بیمه شدگان اصلی تشکیل می دهند.

۱۰ هزار نفر در شهرستان های گناباد و بجستان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند.

۶۵ درصد جمعیت شهری، ۳۵ درصد جمعیت روستایی و ۴۶ درصد کل جمعیت استان خراسان رضوی از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردارند. 

 مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها رونق تولید تامین اجتماعی گناباد دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید تامین اجتماعی گناباد رونق تولید تامین اجتماعی گناباد دولت سیزدهم تامین اجتماعی بیمه شدگان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد

سخنگوی دولت گفت: دولت برای حمایت از تأمین کالاهای اساسی مالیات ارزش افزوده و هم‌چنین حقوق گمرکی کالاهای اساسی، اقلام دارویی، مواد اولیه تأمین دارو و نهاده‌های دامی را به ۱ درصد کاهش داد و این کاهش از ابتدای فروردین اعمال خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه نشست دولت، اظهار داشت: با رأی هیأت دولت، تعرفه واردات و صادرات کلیه کالاها به تصویب رسید و بزودی ابلاغ خواهد شد. سعی شد در این تعرفه‌ها، جهت‌گیری در حمایت از کنترل قیمت اقلام مورد مصرف مردم و حمایت از تولید داخل باشد.

اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم

وی افزود: همچنین برای تسریع اجرای تکالیف و بودجه امسال و تحقق شعار سال، ضوابط اجرایی بودجه به تصویب هیأت وزیران رسید.

سخنگوی دولت گفت: دولت برای حمایت از تأمین کالاهای اساسی مالیات ارزش افزوده و هم‌چنین حقوق گمرکی کالاهای اساسی، اقلام دارویی، مواد اولیه تأمین دارو و نهاده‌های دامی را به 1 درصد کاهش داد و این کاهش از ابتدای فروردین اعمال خواهد شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • کـارنامه خوراکی‌ها؛ رشد ۲۰۰ درصدی قیمت خوراکی‌ها در دو سال
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان