Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین مدرس خیابانی عصر روز چهارشنبه  در گردهمایی ائمه جمعه اظهارداشت: هم اینک موضوع مقابله با کرونا مبحث مهم جامعه و اولویت دولت است چرا که همه فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از حوزه‌ها از جمله حوزه گردشگری تقریباً نابود شده است.و

وی با بیان اینکه هشدارها برای مقابله با موج ششم کرونا وجود دارد و تنها راهکار مقابله با آن پوشش واکسیناسیون است لذا تقاضا داریم ائمه جمعه با استناد به اسناد علمی اقشاری را که در مقابل واکسیناسیون مقاومت دارند تشویق و ترغیب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هشدار برای وقوع موج ششم از آبان ماه همزمان با فصل سرما وجود دارد و هرچه پوشش واکسیناسیون بالاتر باشد این موج را خفیف‌تر پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون را باید به سرعت بالا ببریم افزود: در حوزه دانش‌آموزی واکسیناسیون به ۷۰ درصد رسیده و مسوولان قول داده‌اند تا یک یا ۲ هفته آینده پوشش واکسیناسیون این قشر را به ۱۰۰ درصد برسانند و قشر کارگران نیز تا ۷۵ درصد واکسینه شده‌اند.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: در آماری که در حوزه نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان ارائه شده پوشش واکسیناسیون به ۹۵ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: اقداماتی برای افزایش امکانات مورد نیاز واکسیناسیون انجام شده و مراکز تجمیع واکسیناسیون و امکانات خودرویی و سایر امکانات افزایش یافته اما اصل موضوع این است که مردم خودشان باید بخواهند که واکسن بزنند.

وی خاطرنشان کرد: بحث واکسیناسیون از این بعد مهم است که همه باید سالم باشیم و بتوانیم کار کنیم و اگر استان درگیر کرونا شود تمام فعالیت‌های استان تحت الشعاع موارد مرتبط با کرونا قرار گرفته و مسائل توسعه‌ی استان تعطیل خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان پوشش واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

مجید محبی  بیان کرد: بعد از اتمام سیل در جنوب سیستان و بلوچستان روند بازسازی در حوزه‌های مختلف آغاز شده و اعتبارات لازم در حوزه بحران برای دستگاه‌های خسارت‌دیده تخصیص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، چابهار، قصرقند، نیک‌شهر، کنارک، راسک، فنوج، سرباز، سیب و سوران و مهرستان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در حال حاضر استاندار به همراه مدیران دستگاه‌های مختلف از روند بازسازی‌ها در حوزه راه و جاده، کشاورزی و دیگر بخش‌ها در حال بررسی میدانی هستند تا از نزدیک شاهد خدمت‌رسانی به مردم باشند.

وی افزود: از همان ابتدا تمام هم‌وغم مسوولان و متولیان امر کمک‌رسانی و امدادرسانی به سیل‌زدگان بود و این موضوع به‌وضوح در منطقه قابل‌لمس است.

محبی اظهار کرد: همچنین در تلاش هستیم تا خانه‌های خسارت‌دیده از سیل، تا پایان فروردین مشمول بیمه حوادث شوند و به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

وی با بیان اینکه احداث هر سد جدید ۱۲ تا ۱۳ هزار همت هزینه دارد، گفت:۲۴۰ میلیون مترمکعب آب تنها در پشت سد کهیر ذخیره شده و هم اکنون ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب در پشت سدهای استان ذخیره شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روند خدمت‌رسانی با سرعت و دقت خوبی در حال انجام و این حجم از کار در حوادث استان بی‌سابقه بوده، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما بر این است تا در کمترین زمان ممکن خسارت‌ها جبران شود و از این به بعد تکرار حوادث طبیعی باعث این حجم عظیم از خسارات نشود و از ظرفیت این آب‌ها برای بحران خشکسالی استفاده شود.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • انتقاد ائمه جمعه استان تهران از بی‌حجابی‌ها در ماه رمضان
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب های قدر
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز