Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، طلال ناجی دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در پنجمین وبینار از سلسله وبینار سی‌وپنجمین کنفرانس وحدت اسلامی اظهار داشت: ما تنها بر اساس وحدت اسلامی است که می‌توانیم اهداف امّت اسلامی را محقق ساخته و از تفرقه و جدایی در امان باشیم، وحدت این امکان را به ما می‌دهد که به صورت منسجم و یکپارچه در برابر تمامی توطئه‌گران امّت اسلامی و کسانی که خواهان عقب‌ماندگی این امّت هستند، بایستیم باید گفت به وسیله تمسک به وحدت اسلامی قادر خواهیم بود تا با کسانی که به دنبال بهره‌برداری از ثروت‌های امّت اسلامی و تثبیت تفرقه و جدایی در صفوف مسلمانان هستند، مقابله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، این انقلاب حمایت از امّت اسلامی، حمایت از مستضعفان در جهان و نیز حمایت از ملت‌های فقیر و مبارز را در دستور کار خود قرار داد، باید گفت در طی این سالها جمهوری اسلامی ایران از تمامی ملت‌هایی که برای تحقق استقلال خود مبارزه کرده‌اند، حمایت به عمل آورده است.

ناجی تصریح کرد:حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای از زمانی که رهبری جمهوری اسلامی ایران را برعهده گرفتند، در همان مسیری گام نهادند که امام خمینی(ره) آن را پیموده بودند، حمایت قاطعانه ایشان از ملت مبارز و مجاهد فلسطین حقیقتا ستودنی است ما فراموش نخواهیم کرد که «امام خمینی» (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز یاری رساندن به فلسطین و «قدس» نامگذاری کردند، ما فراموش نمی‌کنیم که ایشان از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حمایت‌ خود از فلسطین و مبارزه فلسطینیان با استعمارگران صهیونیست را اعلام کردند؛ استعمارگرانی که سرزمین ما را اشغال کردند و مردم‌مان را آواره ساختند.

وی در همین خصوص ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول 4 دهه گذشته همواره در کنار ملت فلسطین و مبارزان فلسطینی ایستاده است. ما به حمایت‌های ایران از مقاومت فلسطین افتخار می‌کنیم و آن را مایه مباهات می‌دانیم، همچنین حمایت‌های برادران عزیز خود در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به طور ویژه حمایت‌های برادر شهید و دوست‌داشتنی‌مان حاج قاسم سلیمانی را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

ناجی اضافه کرد: شهید سلیمانی حقیقتا یک فرمانده منحصربه‌فرد و بی‌نظیر بود و خدمات ارزنده‌ای را به محور مقاومت و ملت‌های مستضعف ارائه کرد، آمریکایی‌ها و متحدانش تصور می‌کردند که با به شهادت رساندن او می‌توانند صدای حق را خاموش سازند و تصور میکردند می‌توانند مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت‌های مستضعف و محور مقاومت را تحت‌الشعاع قرار دهند، اما این واقعیتِ آشکار را نادیده انگاشتند که حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک فرمانده بزرگ بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری فعالیت می‌کرد و اقداماتش الهام‌گرفته از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران بود.

دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اذعان داشت: فلسطین روزهای افتخارآمیزی را پس از نبرد شمشیر قدس سپری می‌کند، مَردان مقاومت فلسطین در جریان این نبرد، دشمن صهیونیستی را خوار و ذلیل ساختند.

ناجی در همین خصوص ادامه داد: ملت فلسطین در جریان نبرد «شمشیر قدس» توانست بینی دشمنِ صهیونیستی و ارتش این رژیم را به خاک بمالد و به جهانیان ثابت کرد که برای تداوم راه مقاومت و انقلاب کاملا مصمم است و به منظور آزادسازی اراضی اشغالی خود و بازپس‌گیری حقوق سلب‌شده از آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی تصریح کرد: اگر حمایت‌های بسیار بزرگ جمهوری اسلامی ایران نبود، مقاومتِ قهرمان ما در غزه نمی‌توانست در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کند باید گفت اگر حمایت‌های نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به طور خاص حمایت‌های  رهبر معظم انقلاب  و حاج قاسم سلیمانی نبود، مقاومت فلسطین نمی‌توانست دستاوردی محقق سازد.

ناجی با بیان این مطلب افزود: واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمامی تحریم‌های گسترده، فشارهای فراوان و محاصره اقتصادی خفه‌کننده از سوی استکبار جهانی همچنان به حمایت از ملت‌های مظلوم و مستضعف و نیز محور مقاومت در منطقه ادامه می‌دهد.

دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تصریح کرد: اخیرا همگان دیدند که نظامیان ایالات متحده آمریکا از افغانستان خارج شدند، آن‌ها درحالی که متحمل شکست شدند، خاک افغانستان را ترک کردند؛ إن‌شاء‌الله این روند ادامه پیدا خواهد کرد و در آینده شاهد خروج نظامیان ایالات متحده آمریکا از خاک عراق، سوریه و دیگر کشورها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار خروج آمریکا از خاک عراق پس از شهادت برادر دوست‌داشتنی حاج قاسم سلیمانی سَر داده شد اظهار کرد: تنها تاوان خونِ پاک و به ناحق ریخته‌شده شهیدان «حاج قاسم سلیمانی» و «حاج ابو مهدی المهندس» خروج نیروهای نظامی آمریکا از سراسر کشورهای منطقه خواهد بود.

ناجی اذعان داشت: امیدواریم در آینده اتفاقاتی رخ دهد که جملگی منافع و مصالح ملت‌های منطقه، محور مقاومت و تمامی ملت‌های مستضعف را تأمین می‌کند.
 
انتهای پیام/   
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: کنفرانس1400 جمهوری اسلامی ایران حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی محور مقاومت ام ت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است

   

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که توقف کامل جنگ در غزه، تنها ضامن حمایت از ملت فلسطین و توقف جنایات و نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی است.

عزت الرشق عنوان کرد که ما از خواسته خروج نیروهای اشغالگر از غزه و بازگشت آزادانه آوارگان به خانه‌های خود کوتاه نمی‌آییم.

الرشق گفت تلاش‌های نتانیاهو و کابینه او برای آزادی اسرای اسرائیلی با توسل به زور و گزینه نظامی شکست خورد و هیچ جایگزینی برای یک توافق حقیقی برای مبادله اسرا با مقاومت وجود ندارد.

وی اظهار داشت که دشمن به دنبال آتش‌بس موقت برای آزادی اسرای خود است تا بعد از آن دوباره جنگ و نسل‌کشی در غزه را ازسرگیرد.

عزت الرشق بیان کرد که دشمن صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۶ ماه همچنان سردرگم است و نتوانسته هیچیک از اهداف خود یا دستاوردی را محقق کند.

الرشق تاکید کرد که هدف قرار دادن غیرنظامیان نشانه شکست دشمن است نه اینکه مقدمه‌ای برای پیروزی باشد.

وی گفت رژیم اشغالگر طرد شده و افکار عمومی بین‌المللی در کنار ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن است.

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • وزیر کشور: پیام وعده صادق پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت است
  • پیام وعده صادق پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت است
  • با مشارکت مشروع ایران در نبرد طوفان‌الاقصی، صف جهاد مقدس اسرائیل تکمیل شد