Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بیرانوند عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی حکمی از سوی رییس فدراسیون کاراته، ابوالقاسم پایدار مربی و داور مطرح استان قم به عنوان مربی تیم ملی کاراته امید جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

رییس هیات کاراته استان ادامه داد: تیم ملی امید کاراته ایران به سرمربیگری علیرضا کتیرایی دیگر قهرمان نامدار کاراته ایران و استان و مربیگری ابوالقاسم پایدار خود را برای حضور در مسابقات آسیایی قزاقستان آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان بیان کرد: هیات کاراته استان به نمایندگی از جامعه بزرگ کاراته قم، برای برای هر دو مربی توانمند و مطرح استان قم علیرضا کتیرایی و ابوالقاسم پایدار در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا آرزوی موفقیت می‌کند.

رقابت‌های قهرمانی کاراته جوانان آسیا، ۲۸ آذرماه سال جاری به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها تیم ملی ایران قم فدراسیون ورزش های رزمی فدراسیون کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران قم فدراسیون ورزش های رزمی تیم ملی ایران قم فدراسیون ورزش های رزمی فدراسیون کاراته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، جمال بلماضی سرمربی سابق تیم ملی الجزایر پس از جدایی از تیم ملی فوتبال کشورش، از فدراسیون فوتبال این کشور به فیفا شکایت کرد تا بتواند از طریق راه‌های قانونی برای تامین نیازهای مالی خود اقدام کند.
فدراسیون فوتبال الجزایر به‌طور رسمی فسخ قرارداد بلماضی را اعلام نکرد و تنها در گفته‌های مسئولان این فدراسیون، مشخص شد که او قرار نیست با آنها ادامه دهد و ولادیمیر پتکوویچ سوئیسی با تصاحب جایگاه او، به نوعی خیال بلماضی را از این موضوع راحت کرد. 
با این شرایط جمال بلماضی بسیار از وضعیت کنونی خودش و فدراسیون فوتبال این کشور ناراضی است ولی طبق ادعای نمایندگان قضایی او، قرار است با این شکایت، بدهی‌اش را از این فدراسیون بگیرد و این عدد، مربوط به شش ماه کار کردن بدون حقوق برای تیم ملی کشورش است.

دیگر خبرها

  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها