Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:03:21 GMT

جایگزین بازیکن مصدوم شهرداری ارومیه از گنبد آمد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۸۵۴۸

جایگزین بازیکن مصدوم شهرداری ارومیه از گنبد آمد

بیژن فرج زاده روز چهارشنبه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "سعید مصطفی‌وند" بازیکن تیم شهرداری گنبد بعد از توافق با مسوولان گنبدی از این تیم جدا و به شهرداری ارومیه بازگشت تا جایگزین "علی اصغر مجرد" شود.

وی اضافه کرد: روز گذشته /سه‌شنبه/ نیز "علیرضا بهبودی" و "صابر کاظمی" که به همراه تیم فولاد سیرجان ایرانیان در جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست یافتند، به ارومیه بازگشتند و تمرینات خود در کنار سایر بازیکنان برای جهت دیدار روز یکشنبه در هفته نخست لیگ برتر والیبال  آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر تمرینات تیم به طور مرتب در حال برگزاریست و بازیکنان و کادر فنی نیز آماده آغاز لیگ برتر والیبال و کسب نخستین برد در اولین بازی فصل هستند تا شادی را به هواداران والیبال ارومیه تقدیم کنند.

سعید مصطفی وند سال‌ها سابقه حضور در تیم شهرداری ارومیه داشته و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی والیبال را نیز در گذشته داشته است.

تیم شهرداری ارومیه که به همراه آذرباتری، ۲ نماینده آذربایجان‌غربی در فصل جاری لیگ برتر والیبال است، روز یکشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر میزبان راه‌یاب ملل مریوان خواهدبود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد، در پی انتشار فیلم ایجاد تنش توسط فرد متهم در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان ارومیه متهم با دستورات قضائی دستگیر و با تفهیم اتهام بازپرس رسیدگی کننده روانه زندان شد.

روابط عمومی دادگستری در قسمت دیگری از این اطلاعیه آورده است برابر قوانین هر کس به قصد ایجاد تنش و خشونت به قومیت‌های مصرح در قانون اساسی توهین نماید تعقیب و وفق قانون مجازات می‌شود.

این فرد قومیت گرا وقتی مجری سالن اقدام به گفتن شعار یاشاسین آذربایجان کرده بود با زیر سوال بردن امنیت عمومی کشور و در اقدامی اراذلانه چاقو به دست به سمت مجری حمله ور شده بود.

کد خبر 6082784

دیگر خبرها

  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال