Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یدالله شرفی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک شناور حامل کالای قاچاق در حوزه دریابانی گناوه توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهرافزود: این محموله قاچاق شامل، لوازم آرایشی ۷۳۵۶ قلم، لوازم جانبی تلفن همراه ۹۸۰ عدد، ابزارآلات ۱۰۴۰۰ قلم، پارچه ۱۰۲۸، پوشاک ۸۲۰ ثوب، باطری خودرو سنگین ۱۰ عدد، لاستیک خودرو ۵ حلقه و اقلام دیگر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان این محموله به مبلغ ۱۷ میلیارد و هفتصد و شصت و پنج میلیون ریال برآورد شد.

وی خاطر نشان کرد: مرزبانان موفق شدند ضمن توقیف یک فروند شناور دو نفر در این رابطه دستگیر کنند.

کد خبر 5332531

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه بوشهر مرزبانی قاچاق کالا ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا زلزله همدان ایلام زمین لرزه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به محموله بار دو دستگاه کامیون کشنده که به صورت غیربهداشتی و در قالب گالن‌های ۱۰۰ لیتری حمل می‌شد، مشکوک شدند.   سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: ماموران در ادامه به منظور بررسی بیشتر، این خودرو‌ها را به داخل ایستگاه هدایت کردند و پس از کنترل اسناد و مدارک راننده، دریافتند محموله‌های موردنظر رب غیربهداشتی فاقد پروانه تولید و بهره برداری است که طبق اعلام کارشناسان شبکه بهداشت، قابل مصرف نیست.   وی بیان داشت: پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی ارجاع و کالای مکشوفه به معاونت غذا و داروی شبکه بهداشت شهرستان تربت حیدریه تحویل داده شد.   سرهنگ خوشخو تاکید کرد: مقابله پلیس با محصولات غیربهداشتی که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه تولید، تهیه و روانه بازار می‌شود و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، با قاطعیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • سه لنج صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آب‌های جنوب توقیف شد