Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سالار قاسمی ظهر چهارشنبه در نشست با اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان البرز که با حضور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در منظومه فکری و فرهنگی و تربیتی دانش آموزان کشور دو نهاد و دو بال مؤثر داریم که هر کدام از آنها در این منظومه یادشده نادیده گرفته شوند، قطعاً در انجام مأموریت‌هایمان موفق نخواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با طرح اینکه سوال چگونه پیوند اولیا و مربیان با کیفیت و مؤثر واقع شود، بیان کرد: اکنون ۱۳ هزار عضو در انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز به عنوان بزرگ‌ترین نهاد تربیتی و مدنی در آموزش و پرورش البرز وجود دارد.

مؤلفه شکل‌گیری پیوند واقعی در انجمن و اولیا و مربیان اعتماد است

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: مؤلفه شکل‌گیری پیوند واقعی در انجمن و اولیا و مربیان اعتماد است و اگر اعتماد ایجاد نشود پیوندی حاصل نخواهد شد.

وی این پیوند را عشق و ناگسستنی بودن انجمن و اولیا دانست و خاطرنشان کرد: مدیران مدارس و رؤسای آموزش و پرورش و مدیرکل این نهاد باید برای اولیا حق انتخاب در کشور و آموزش و پرورش قائل شویم.

قاسمی گفت: در حکمرانی شایسته حکومت اگر به دیگران حق انتخاب دادیم، اعتماد ایجاد می‌شود چراکه این دو مکمل یکدیگر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه مؤلفه دوم و سوم اعتماد مشارکت‌جویی و نظارت انجمن اولیا و مربیان است، اظهار کرد: در این میان مشارکت بسیار حائز اهمیت است و انجمن اولیا نباید یک نهاد تشریفاتی و خدماتی و مالی باشد.

وی بیان کرد: زمانی مشارکت واقعی شکل می‌گیرد که انجمن اولیا و مربیان مطالبه‌گر باشند و شخص مطالبه‌گر باید بیشتر از همه مطالبه‌گر ی کند.

قاسمی تصریح کرد: هدف از این نشست ارتقای کار در شورای انجمن و اولیا و مربیان استان و مدارس است و موارد یاد شده باید در راستای شکل‌گیری هدف به نحو شایسته انجام شود.

وی متذکر شد: امروز اولین مرکز جامع مشاوره تخصصی و آموزش‌های خانواده استان البرز به همت و پشتیبانی معاونین و ناحیه یک آموزش و پرورش البرز افتتاح شد.

کد خبر 5332657

منبع: مهر

کلیدواژه: سالار قاسمی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا زلزله همدان ایلام زمین لرزه عکس استانها آموزش و پرورش استان البرز انجمن اولیا و مربیان انجمن و اولیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح استخر شهدای دانش‌آموز سمنان گفت: بیان اینکه ضریب هوشی جوانان و نوجوانان ایرانی بسیار بالاست، گفت: بعد از افتتاح این استخر،ساخت ۲ استخر دیگر در دستور کار قرار گرفته است که در همین سال تحصیلی افتتاح خواهد شد.

رضامراد صحرایی بیان کرد: ‌۲ استخر دیگر به غیر از گرمسار، متوقف بود و تلاش دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی بیان کرد:‌ بیشتر این طرح‌ها بیش از یک دهه توقف داشته‌اند و تکمیل این طرح‌ها سرمایه‌هایی است که به مردم برمی‌گردد و مصداق بارز افزایش بهره‌وری است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخر دانش‌آموزی سمنان باید با بالاترین ظرفیت استفاده شود. گاهی مشاهده می‌شود که یک استخر افتتاح و فقط بعدازظهرها کار می‌کند درحالی‌که باید در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر به نحو مطلوب از فضاهای در اختیار استفاده شود.

صحرایی بیان کرد: هم همکاران فرهنگی باید از این فضاها استفاده کنند وهم خانواده‌هایشان و به‌ویژه دانش‌آموزان را به سمت استفاده از این فضاها سوق دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور