Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای انضباطی در خصوص عدم حضور دو بازیکن باشگاه آلومینیوم اراک در اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال اعلام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص تخلف انتسابی به باشگاه آلومینیوم اراک و امیر هوشمند و ساسان حسینی مبنی بر ممانعت از حضور نامبردگان در اردوهای آماده سازی و اعزامی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال و عدم همراهی تیم ملی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم حضور بازیکنان دعوت شده فوق در اردوی تیم که از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۵لی ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ برگزار شده، دفاعیات بلاوجه باشگاه آلومینیوم اراک و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلف انتسابی به باشگاه موصوف و آ امیر هوشمند و ساسان حسینی محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس مستند به ماده ۸۳ مقررات انضباطی آقایان امیر هوشمند و ساسان حسینی هریک به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت از همراهی تیم باشگاهی خود و باشگاه آلومینیوم اراک نیز به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای صادره با رعایت بند ۳ ماده ۱۰۳ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت یک هفته قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلومینیوم اراک امیر هوشمند ساسان حسینی آلومینیوم اراک امیر هوشمند ساسان حسینی باشگاه آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟

استقلال در هفته ۲۴ لیگ برتر میزبان شمس آذر است و به نظر می‌رسد همانند دو بازی قبلی علاقمند است از وجود میلاد فخرالدینی در جناح راست خط دفاعی استفاده کند. به این خاطر که صالح حردانی مصدوم است و هنوز به شرایط ایده آل نزدیک نشده است. اما خطر محرومیت میلاد فخرالدینی را تهدید می‌کند. به این خاطر که این بازیکن چک رضایتنامه اراکی‌ها را پاس نکرده است و باشگاه آلومینیوم اراک می‌تواند با طرح شکایت به فدراسیون فوتبال مانع از حضور این بازیکن در ترکیب استقلال شود.

روز‌های متمادی است از تعهد میلاد فخرالدینی به باشگاه آلومینیوم اراک می‌گذرد و این چک هنوز پاس نشده است. شاید اخرین راه حل برای اراکی‌ها برای رسیدن به پول طرح شکایت باشد، اما پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که تا به الان شکایتی از سوی باشگاه آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی ارائه نشده است و گویی باشگاه آلومینیوم اراک امیدوار است، در نهایت چک رضایتنامه میلاد فخرالدینی از سوی این بازیکن پاس شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • محرومیت یک جلسه‌ای حسین حسینی؛ مرادمند جریمه نقدی شد
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • یک جلسه محرومیت تعلیقی برای حسینی و جریمه نقدی مرادمند و باشگاه استقلال/ محرومیت برای تماشاگران اراکی
  • محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند