Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دکتر موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: اورژانس جدید در فضایی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع در دو طبقه احداث می‌شود.

او افزود: برای ساخت این اورژانس ۶۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

موسوی اظهار داشت: بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابی شهدا یکی از بیمارستان‌های خوب مدیریت درمان تامین اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر موسوی همچنین با اشاره به اینکه مصوبات مناسبی برای سرمایه گذاری در استان در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: برای شرکت کاغذ بیستون که بیش از ۱۰ سال تعطیل شده بود ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و قرار است در نیمه دوم سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به اینکه با افتتاح این کارخانه برای ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود و هزار نفر هم بصورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد ادامه داد: ۶۰ میلیارد تومان هم برای کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه مصوب شد.

اوگفت: طرح توسعه و بهره برداری مناسب از کارخانه سیمان کرمانشاه هم در دستور کار قرار گرفته است.

موسوی افزود: برای بازنشستگان تامین اجتماعی استان هم ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به عنوان وام در نظر گرفته شده است.
دو شیفته شدن درمانگاه اسلام آباد غرب و آغاز خدمات درمانی در درمانگاه استجاری سرپل ذهاب تا دو ماه آینده از دیگر مصوبات مدیرعامل تامین اجتماعی کشور به استان کرمانشاه بود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی تخصیص اعتبار اشتغالزایی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد:  اتوبوس بندرعباس _ تهران ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محور کمربندی یزد دچار واژگونی شد.     در این حادثه چهار کد آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند، اتوبوس حامل ۱۵ مسافر بوده( ۱۳ سرنشین و دو راننده ) است.     در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم در صحنه توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.     هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است