Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:55:50 GMT

حزب‌الله لبنان انفجار تروریستی دمشق را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۸۷۰۵

حزب‌الله لبنان انفجار تروریستی دمشق را محکوم کرد

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای انفجار صبح امروز دمشق را محکوم کرده و آن را «فاجعه بار» و «تروریستی» خواند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان شامگاه چهارشنبه ضمن محکوم کردن انفجار صبح امروز در مسیر مینی‌بوس نظامی حامل سربازان ارتش سوریه در دمشق اعلام کرد که پشت این انفجار فاجعه‌بار، گروه‌های تروریستی و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه حزب الله آمده است: تروریسم بار دیگر دستان خود را به سوی امنیت و ثبات پایتخت سوریه دراز کرد و با انفجار دو بمب در مسیر اتوبوس حامل سربازان در پایتخت سوریه، ده‌ها نفر را شهید و یا مجروح کرده است.

حزب الله تأکید کرد: همه تلاش‌های تروریستی برای ایجاد بی‌ثبات و ناامنی در سوریه موفق نخواهد بود، بلکه فقط عزم و اراده ارتش و ملت عرب سوریه را در تکمیل فرایند آزادی همه اراضی کشورشان و پاکسازی و تعقیب تروریست‌ها را افزایش می‌دهد.

در پایان بیانیه آمده است: در حالی که حزب الله عمیق‌ترین همدردی خود را با رئیس جمهوری سوریه و ارتش این کشور و خانواده‌های شهدا ابراز می‌کند، از خداوند متعال می‌خواهد که شهدا را غریق رحمت خود گرداند و به مجروحان شفای عاجل بدهد و به ملت برادر سوریه پیروزی و آرامش و امنیت عطا بفرماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان سوريه حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه عملیات‌ حزب الله در مرزهای شمالی لبنان/ شنیده شدن صدای انفجار در ایلات

حزب الله لبنان اعلام کرد پنجشنبه شب دو ساختمان را در شهرک یرئون در مرزهای شمالی که نظامیان اشغالگر در داخل آن بودند، با موشک هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

به گزارش مشرق، حزب الله همچنین نیروهای اسرائیلی را در ساختمانی دیگر در شهرک المناره هدف قرار داد که در این حمله نیز تلفاتی به اشغالگران وارد آمد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد ساختمانی در شهرک یرئون در الجلیل علیا مستقیما هدف موشک حزب الله قرار گرفته است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد حمله موشکی چند روز پیش حزب الله به پایگاه میرون موجب آسیب دیدن این پایگاه شده است.

بخش سانسور نظامی رژیم صهیونیستی پس از انتشار فایل ویدیویی حزب الله در مورد هدف قرار دادن پایگاه میرون، به آسیب دیدن این پایگاه اعتراف کرده است.

منابع عبری زبان همچنین از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در شهر اشغالی ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند. هنوز علت انفجار و تلفات یا خسارات احتمالی مشخص نیست.

همزمان رسانه‌های اسرائیلی از حمله موشکی به کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. این منابع افزودند: حداقل ۴ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • عملیات‌ حزب الله در مرز لبنان/ شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • ادامه عملیات‌ حزب الله در مرزهای شمالی لبنان/ شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • شنیده‌ شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود