Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:37:18 GMT

خط انقراض بر روی هورالعظیم ! + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۸۷۳۹

خط انقراض بر روی هورالعظیم ! + تصاویر

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، تالاب هورالعظیم در غرب استان خوزستان در انتهای رود کرخه در منطقه مرزی دشت آزادگان واقع شده‌است. مدتی است به خاطر هدایت پسماند آب نیشکر و خشکسالی، هورالعظیم به این روز در آمده و به شکل یک شوره زار پر از نمک در آمده است. معظلی برای اهالی این منطقه  که تلف شدن آبزیان را نیز به همراه داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند خبرنگار ما فیلمی از این مشکل ارسال کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید:

منبع:موسوی- خوزستان

بیشتر بخوانید: 

سایه سنگین خشکسالی بر سر خوزستانی‌ها

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هورالعظیم خشکسالی های اخیر کمبود آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز ریزش نزدیک به ۵ هزار واحدی را تجربه کرده است، ارزش معاملات خرد عدد ۳,۸۸۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، افزایش قابل توجهی نداشته است. اما نسبت به میانگین ماهانه، ۱۵% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۲,۸۷۷ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۷۰۳ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱,۱۱۵ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت برای چهارمین روز متوالی با ثبت رقم ۹۷ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۱۴۵ میلیارد تومان است که کاهش ۲۷۶ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.همچنین ارزش صف‌های فروش هم با کاهش ۱۶۸ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی همراه بوده و در محدوده ۶۵۵ میلیارد تومان قرار دارد.

بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۳۷۴ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های خودرویی با ارزش معاملات ۳۲۲ میلیارد تومان (۰.۹ برابر میانگین هفتگی) و شیمیایی با ارزش معاملات ۲۶۰ میلیارد تومان (۰.۹ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه اطلاعات و ارتباطات با ارزش معاملات ۴۶ میلیارد تومان (۲ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه کاشی و سرامیک با ارزش معاملات ۲۶ میلیارد تومان (۱.۵ برابر میانگین هفتگی) و گروه قند و شکر با ارزش معاملات ۳۵ میلیارد تومان (۱.۴ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

کد خبر 6079805 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • حکایت همنشینی زباله‌ها پای درختان منطقه جنگلی کومان سپیددشت + فیلم
  • ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه
  • کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت یخ و حذف وان حمام
  • کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت استفاده از یخ و وان حمام
  • ایران در انتهای جدول جذابیت محیط کسب و کار
  • گلایه شهروندان تبریزی از فرسودگی برخی از معابر در منطقه ۷ + تصویر
  • وضعیت نامناسب آب آشامیدنی در منطقه پردیس ۲ اهواز
  • تصاویر| گونه‌های جانوری در خطر انقراض
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی
  • «بلینکن» چارچوب واکنش آمریکا به ایران را تعریف کرد