Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان عمومی وانقلاب زرند گفت: افرادی که اقدام به تصرف اراضی دولتی کرده اند، بدانند در چنگال قانون گرفتار و تحت تعقیب قانون قرارخواهندگرفت.

او افزود: این بازدید در راستای حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تصرف غیر قانونی اراضی ملی و دولتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بلوچ زاده در معیت تعدادی از مدیران اجرایی و مدیر نیروگاه حرارتی برق زرند که مدعی تصرف اراضی آن نیروگاه در کمپ‌های بالا و پایین توانیر توسط افراد حقیقی بود از منقطه بازدید کرد.

او دراین بازدید اظهارکرد: ما در جریان بازدید از نزدیک بصورت میدانی تصرف و ساخت و ساز‌های غیر مجاز بعضی افراد را مشاهده کردیم و دستورات لازم به مدیران داده شد.

او خواستار ارسال گزارش فوری به دادستانی شده وگفت: با کسانی که اینگونه به اراضی دست اندازی کرده اند با قاطعیت برخورد می‌شود  هم مجازات وهم برگرداندن زمین های تصرفی انجام می شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصرف اراضی نیروگاه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بیش از یکهزار متر مربع از اراضی ملی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌ایرج مومنی با اشاره به گشت‌های مستمر یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در اهواز گفت: در روز‌های اخیر با تلاش پرسنل یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان و همکاری و تعامل نیروی انتظامی اراضی تصرف شده ملی از چنگال متصرفان خارج شد.

وی افزود: در کمتر از یک هفته اخیر، ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی شهرستان اهواز شناسایی شد که ارزش این اراضی رفع تصرف شده ۱۸۴ میلیارد ریال برآورد شده است که به بیت المال بازگردانده شد.

مومنی ادامه داد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را روزانه رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

رئیس اداره راه و شهرسازی اهواز با اشاره به رصد مستمر و شبانه‌روزی تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان، اضافه کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌گیرد.

مومنی با اشاره به تکالیف قانونی این اداره در راستای صیانت از بیت المال اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما صیانت از بیت المال و حفاظت از اراضی دولتی است.

دیگر خبرها

  • بازگشت واحد۲ گازی نیروگاه شهیدرجایی به مدار تولید
  • بازگشت واحد ۲ گازی نیروگاه شهیدرجایی به مدار تولید 
  • بازگشت واحد ۲ گازی نیروگاه شهیدرجایی به مدار تولید
  • بازگشت واحد ۲ نیروگاه بعثت به مدار تولید
  • رفع تصرف بیش از ۵۶ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان
  • رفع تصرف بیش از یکهزار متر مربع از اراضی ملی اهواز
  • رفع تصرف ۲۵ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک
  • ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ‌ملی‌ اهواز رفع تصرف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی دزفول و اندیمشک
  • رفع تصرف ازاراضی ملی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۵۱۵ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان