Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت که از صدور حکم سنگین علیه این باشگاه با سرعت بالا، شگفت‌زده شده است. - اخبار ورزشی -

حمید محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره جریمه 100 میلیون تومانی باشگاه آلومینیوم اراک و محرومیت ساسان حسینی و امیرمحمد هوشمند اظهار داشت: از ما درخواست کردند که این دو بازیکن را در اختیار تیم امید قرار بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم از فدراسیون خواهش کردیم با توجه به شرایط تیم آلومینیوم و پُست دو بازیکن، به ما کمک کنند. باشگاه آلومینیوم هزینه کرده است و ما مکاتباتی داشتیم، اما دیدیم امروز (چهارشنبه) چنین حکمی صادر شده است.

وی در مورد احتمال اعتراض باشگاه آلومینیوم به این حکم تصریح کرد: قطعاً به این حکم اعتراض می‌کنیم و پیگیری‌های خود را انجام می‌دهیم. ما هماهنگی‌های لازم را کرده بودیم و از اینکه این حکم سنگین را به سرعت صادر کردند، تعجب می‌کنم.

محرومیت 2 بازیکن و جریمه باشگاه آلومینیوم به دلیل همکاری نکردن با تیم امید

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک راجع به همکاری این باشگاه با تیم امید در اردوهای آینده به تسنیم گفت: اگر امکانش را داشته باشیم، قطعاً همکاری می‌کنیم. دعوت بازیکنان آلومینیوم به اردوی تیم امید باعث افتخار ماست و از مهدوی‌کیا و همکارانش تشکر می‌کنم. با این حال خیلی توقع این برخورد را نداشتیم. به خطیبی گفته بودم با مهدوی‌کیا صحبت کند و مطمئنم این کار را کرده است. موضوع را پیگیری می‌کنیم تا حقی از باشگاه آلومینیوم ضایع نشود.

محرابی درباره عدم صدور کارت حسین پورحمیدی، محمود قائدرحمتی و سجاد آقایی بیان کرد: ما منتظر کارهای اداری هستیم. آنها برای نظام وظیفه باید گواهی تحصیلی می‌آوردند و مدارک این بازیکنان باید در نظام وظیفه ثبت شود. یک هفته است می‌گویند مدارک ظرف 24 یا 48 ساعت ثبت می‌شود و ما باز هم پیگیر موضوع هستیم تا در دیدار بعدی، هر سه بازیکن را داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال آلومینیوم اراک باشگاه آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان برعهده سعید رحیمی‌مقدم است و حسن انتظاری و امید افخمی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.

همچنین شاهین یزدانی به‌عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده و حیدر شکور نیز ناظر داوری بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم است.

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶:۳۰ یکشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در دیدار هفته بیست‌ و چهارم لیگ‌ برتر در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی
  • کارکنان گوگل به همکاری شرکتشان با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند