Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، پناهی فرماندار دنا و مدیرکل تعاون روستایی از جایگاه خرید سیب صنعتی باغداران شهر سی سخت بازدید کردند.

پناهی فرماندار دنا گفت: تاکنون ۱۳۰۰ تن سیب درجه ۳ یا صنعتی از باغداران خریداری شده است، ۲۵ تا ۳۰ درصد سیب ها درجه ۳ هستند که حداکثر ۶۰۰ تومان به فروش می رفت اما اکنون با قیمت ۱۴۶۰ تومان خریداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهی اظهار داشت: سعی می‌شود تمامی سیب‌های درجه 3 یا صنعتی توسط سازمان تعاون روستایی خریداری شود.

فرماندار دنا عنوان کرد: خرید تضمینی سیب صنعتی توسط دولت برای باغدادان دنا بیش از ۱۰ میلیارد تومان به صرفه است که باید تلاش شود خرید سیب درجه ۲ و۳  تضمینی شود و نهادینه گردد تا باغداران دغدغه ای نداشته باشند.

پناهی گفت: خرید سیب تضمینی از مصوبات اخیر هیات دولت در سفر به استان بوده است، از ۷۵ هزار تن محصولات باغی در شهرستان دنا ۴۲ هزار تن سیب می باشد ۷۵ درصد سیب دنا باکیفیت است که به خارج از استان و چند کشور همسایه صادر می گردد.

نماینده عالی دولت در دنا گفت: باغداران دنا برای رسیدن به اهداف خود و تسهیلات و توسعه این بخش باید تعاونی باغداران را تشکیل دهند  چرا که تشکیل تعاونی باغداران در شهرستان به منظور ساماندهی تولید، بازاریابی و بازار رسانی محصولات باغی ضروری است و تشکیل تعاونی باغداران در‌ دنا از اولویت های اصلی شهرستان است.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: باغداران سی سخت کشاورزان پناهی فرماندار دنا تعاونی باغداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

کد خبر 6085065

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات