Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@21:43:46 GMT

تام نایدز سفیر آمریکا در اسرائیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۸۹۲۱

کمیته روابط خارجه مجلس سنای آمریکا با انتصاب تام نایدز به عنوان سفیر این کشور در اسرائیل موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، پس از آنکه کمیته روابط خارجه مجلس سنای آمریکا با انتصاب تام نایدز به عنوان سفیر این کشور در اسرائیل موافقت کرد، این حکم باید در جلسه هیئت کل مجلس سنا به رای گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تام نایدز در دروه ریاست جمهوری باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین این کشور در سمت معاون وزیر خارجه فعالیت داشت.

سفارت آمریکا در اسرائیل از زمان ورود جو بایدن به کاخ سفید فعالیت‌های خود را بدون حضور سفیر همانند سایر هیئت‌های دیپلماتیک این کشور در سراسر جهان انجام می‌دهد.

تنش اخیر با نوار غزه و تنش در قدس و کرانه باختری اشغالی باعث شدند بسیاری از اعضای حزب دموکرات آمریکا کاخ سفید را برای تعیین فردی در سمت سفیر تحت فشار بگذارند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی

سفیر ایران در سوریه در ظاسخ به گزافه‌گویی سفارت رژیم اسرائیل در آمریکا تاکید کرد: اگر باز هم خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در پاسخ به تهدیدات توخالی سفارت رژیم اسرائیل در آمریکا در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: در تاریخ 17 اکتبر سال گذشته گفتم اگر مجددا خطا کنید طوفان الأقصی به زلزله الأقصى تبدیل می‌شود؛ خطا کردید و چند ساعت زلزله را دیدید.

وی همچنین نوشت: گفتید ما آماده‌ایم بیایید. آمدیم اما در پناهگاه بودید.

اکبری تصریح کرد: اگر باز هم خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی 25 فروردین ماه صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیمهشدار ایران به گروه 7؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا پیام داده‌ایم
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد!