Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، در این جلسه که در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد، اعضای مجمع سازمان‌های غیردولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف نظرات و پیشنهادات خود در خصوص حمایت عملی و رسانه‌ای از فلسطین را مطرح نمودند.

حاضران همچنین بر لزوم هم‌افزایی نهادها و دستگاه‌ها برای زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و مقابله با اشغالگران تأکید نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیرعبداللهیان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی، مرحوم شیخ‌الاسلام و مرحوم محتشمی‌پور، از تلاش‌های مجمع سازمان‌های غیردولتی و فعالان حامی فلسطین در پشتیبانی از مقاومت و حقوق مردم فلسطین تمجید نمودند.

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه فلسطین همچنان مسئله نخست جهان اسلام است، تأکید کردند که وزارت امور خارجه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود برای حمایت همه‌جانبه از آرمان فلسطین بهره خواهد گرفت و در این زمینه با سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین همکاری کامل خواهد داشت.

311311

کد خبر 1565684

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال ۱۴۰۳ حداقل صد هزار میلیارد سرمایه‌گذاری خارجی خواهیم داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری دو کار عمده انجام شده است، در اولین اقدام تکلیف 50 پروژه که سالها بر زمین مانده و قفل شده بودند تعیین شد؛ و در حال حاضر 70 درصد از مشکلات این پروژه‌ها حل شده و این سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت‌ها با بخش خصوصی داخلی صورت گرفت، که برای تداوم این مسیر فرآیندها نیز اصلاح شده است.

فروزنده با اشاره به فراهم کردن بستر سرمایه گذار خارجی افزود: در دومین اقدام زمینه برای سرمایه‌گذاری خارجی ایجادکه نمونه بارز آن در توافق با طرف چینی جهت تأمین ناوگان برقی حمل و نقل عمومی متجلی شده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: علاوه بر این در زمینه زباله‌سوز،ساخت هتل، ساخت مسکن صنعتی، شهربازی، ورزشگاه و یک مرکز بین‌المللی تجاری مذاکرات بسیار مناسبی با سرمایه‌گذاران خارجی انجام شده است و تمامی این موارد در حال نهایی شدن می باشد.

وی افزود: برنامه ما این است که در سال آینده حداقل 100 هزار میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری خارجی داشته باشیم که با اجرای این اقدام و حضور سرمایه‌گذاران خارجی، اعتماد برای سرمایه‌گذاری در ایران بیشتر خواهد شد و میزان سرمایه‌گذاری خارجی با توجه به بسترهایی که فراهم شده است افزیش خواهد یافت.

فروزنده در بخش دیگری گفت: کشور ایران از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، لذا در جاهایی که ظرفیت وجود دارد نگاهمان به داخل و توانمندی‌های داخلی است، در شهرداری بایستی تولید منبع کنیم، ضمن اینکه بستر حضور سرمایه گذاران داخلی را بیش از پیش فراهم کنیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال می توان به اتفاقات خوبی که در شهر آفتاب روی داده است اشاره کرد، شهر آفتاب به دلیل برخورداری از زیرساخت های مناسب و فراوان می تواند به هاب منطقه تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسپانیا: برای عضویت فلسطین در سازمان ملل تلاش خواهیم کرد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر
  • هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به کشورهای غربی حامی اسرائیل: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
  • امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تحولات منطقه را بررسی کردند
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • حمله با چاقو به اسقف حامی فلسطین در استرالیا
  • اجتماع کرمانی‌ها در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت در حمایت از عملیات وعده صادق
  • در سال ۱۴۰۳ حداقل صد هزار میلیارد سرمایه‌گذاری خارجی خواهیم داشت
  • تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد